  • 1. Data: 2009-04-03 17:28:16
    Temat: Heyah: 150zł to +6 miesięcy ???
    Od: a...@g...com

    kilikniejcie w ten link:
    https://doladuj.heyah.pl/heyah-client/HomeLoadClean.
    do
    i spójrzcie na ten banner u góry.
    O co tu chodzi? "150zł przedłuża o 6 miesięcy"? Dlaczego nigdzie
    indziej nic o tym, żadnym cenniku, regulaminie itp?

    Czy więc mógłby to ktoś jakoś oficjalniej potwierdzić, może podrzucić
    jakiś inny link?

    Dzęiki.

  • 2. Data: 2009-04-03 19:12:31
    Temat: Re: Heyah: 150zł to +6 miesięcy ???
    Od: " Polek86" <p...@W...gazeta.pl>

    Czesc

    Tak bo trwa podwojne doladowanie wiec licz jako 2x :):)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-04-03 22:26:20
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    a...@g...com pisze:
    > kilikniejcie w ten link:
    > https://doladuj.heyah.pl/heyah-client/HomeLoadClean.
    do
    > i spójrzcie na ten banner u góry.
    > O co tu chodzi? "150zł przedłuża o 6 miesięcy"?

    to chyba w orange już jest lepiej bo 50 zł przedłuża na 3 miesiące wiec
    150 na 9!

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 4. Data: 2009-04-03 23:52:07
    Od: a...@g...com

    On Apr 3, 9:12 pm, " Polek86" <p...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Tak bo trwa podwojne doladowanie wiec licz jako 2x :):)

    Nie wiem czy żartujesz ale na wszelki wypadek przypomnę, że w/g
    regulaminu środki z podwojenia doładowania nie wydłużają ważności
    konta.

    A jakby nawet to 100=2x50 dałoby ten efekt a nie 150, więc?

    Mnie chodzi o to, że tam na bannerze tak napisano ale nigdzie indziej
    więc nie wiem czy można to traktować serio czy tylko ktoś zapomniał
    zdjąć ten banner po tym jak minął PrimaAprillis?

  • 5. Data: 2009-04-04 04:55:05
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    MaREK pisze:
    do

    > to chyba w orange już jest lepiej bo 50 zł przedłuża na 3 miesiące wiec
    > 150 na 9!

    W orange nie kumuluje sie okres doladowan wiec przedluzajac pod rzad 3x
    50zl masz nadal tylko 3 miesiace.
    A w Erze sie kumuluja do roku włącznie.
    Wiec gdzie jeste lepiej (pod tym wzgledem) ?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2009-04-04 12:45:42
    Od: a...@g...com

    On Apr 4, 6:55 am, darnok <d...@a...spam.ch>
    wrote:
    > A w Erze sie kumuluja do roku włącznie.

    fajnie ale czy ktoś wreszcie może coś potwierdzić albo zaprzeczyć na
    temat tego bannera ze stronki http://doladuj.heyah.pl że niby 150 zł
    przedłuża o 6 miesięcy??

    Bo jak widzę to kontkat z ichnim BOK jest maksymalnie utrudniony.
    Zadzwoniłem nawet na 2222 ale po parominutowym (1zł/min)
    poprzyciskaniu klawiszy zgodnych z menu wyrażonym przez automat o
    słodkim głosiku miałem się wreszcie okazję przekonać, że opcja
    "kontakt z konsultantem" nie istnieje!
    Taki image, że wszystko niby fajnie a za dziecięcym głosikiem bota
    chcą ukryć niedociągnięcia i nieścisłości...

    Heyah jak widzę ma filozofię, żeby maksymalnie zaciemnić warunki
    świadczonych usług ładując na maksa milion fleszowych animacji które w
    kółko powtarzają te same "informacje".
    Pewnie w tym bałaganie jak się wciśnie niezobowiązujący banner to
    potem łatwo będzie się go wyprzeć...

  • 7. Data: 2009-04-04 23:40:55
    Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > fajnie ale czy ktoś wreszcie może coś potwierdzić albo zaprzeczyć na
    > temat tego bannera ze stronki http://doladuj.heyah.pl że niby 150 zł
    > przedłuża o 6 miesięcy??

    standardowa oferta ery - tak jest

> [...]
    > Taki image, że wszystko niby fajnie a za dziecięcym głosikiem bota
    > chcą ukryć niedociągnięcia i nieścisłości...

    naciśnij 0 i będzie szybciej

    jeffrey