  • 1. Data: 2009-03-18 15:37:05
    Temat: Honda CB600 Hornet 2007 - różnice między wersjami
    Od: garnek <garryhc@_NOSPAM_gmail.com>

    Cześć,

    przymierzam się do zakupu Horneta z 2007 roku. Mam okazję kupić moto
    oznaczone jako "wersja R". Zrobiłem mały search w sieci i nie udało mi się
    znaleźć różnic pomiędzy poszczególnymi wersjami Horneta z tego roku (z
    wyjątkiem oklejenia). Czy może ktoś pomóc? Szukałem w googlach, na forum
    horneta, wikiepdii, w archiwum listy, itp...

    Z góry dziękuję,
    Garnek

  • 2. Data: 2009-03-18 16:06:03
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 18 Mar, 15:37, garnek <garryhc@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
> [...]
    > wyjątkiem oklejenia). Czy może ktoś pomóc? Szukałem w googlach, na forum
    > horneta, wikiepdii, w archiwum listy, itp...

    Chodzi o pierwszy model z nowej serii - z niskim wydechem, tak?

  • 3. Data: 2009-03-18 16:15:26
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 18 Mar, 16:06, "f...@g...com"
    <f...@g...com> wrote:

    > Chodzi o pierwszy model z nowej serii - z niskim wydechem, tak?

    Moze oznaczenie koloru = RED? Na pewno fabrycznie nie bylo roznych
    wersji.sd

  • 4. Data: 2009-03-18 17:10:42
    Od: garnek <garryhc@_NOSPAM_gmail.com>

    f...@g...comnapisal

    Tak.

    > Moze oznaczenie koloru = RED? Na pewno fabrycznie nie bylo roznych
    > wersji.sd

    Sprzedawca na załączonej aukcji twierdzi, że była.

    http://moto.allegro.pl/item580086075_honda_cb_600_ho
    rnet_wersja_r_2007_rok_kup_na_raty.html

    Na samym moto podobnie jest opisane. Być może jest to jakiś wymysł
    handlarza, ale na tej samej grupie ten sprzedawca był chwalony za
    rzetelność. Będę wdzięczny za Wasze podpowiedzi.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję,
    G.

  • 5. Data: 2009-03-18 18:04:40
    Od: Rafal G <r...@N...com>

    garnek wrote:
> [...]
    > (z wyjątkiem oklejenia). Czy może ktoś pomóc? Szukałem w googlach, na
    > forum horneta, wikiepdii, w archiwum listy, itp...

    Google podpowiedzialo mi to:
    http://tinyurl.com/hornet-r
    tlumaczone automatycznie z francuskiego, ale wyglada na to ze wersja R
    miala dodatkowe plastiki :
    - plug
    - nakladke na siedzenie
    - oslony chlodnicy
    - mikroowiewke (wind jump)
    - tabliczki

    > Z góry dziękuję,
    > Garnek

    prosze

    --
    Rafal
    CBR & CB 450 S [sprzedam]

  • 6. Data: 2009-03-18 19:55:39
    Od: garnek <garryhc@_NOSPAM_gmail.com>

    Rafal Gnapisal

    > Google podpowiedzialo mi to:
    > http://tinyurl.com/hornet-r
    > tlumaczone automatycznie z francuskiego, ale wyglada na to ze wersja R
    > miala dodatkowe plastiki :
    > - plug
    > - nakladke na siedzenie
    > - oslony chlodnicy