  • 1. Data: 2009-03-18 14:13:27
    Temat: Transport moto Lublin-Warszawa
    Od: marco <m...@g...com>

    Potrzebuje przetransportować moto z Lubartowa (k.Lublina) do Warszawy.
    Interesowałby mnie ten (21-22.03) lub następny weekend (28-29.03).

    Możecie kogoś polecić? Ile taka przyjemność kosztuje? Moze ktoś byłby
    chętny?

    Moto nie jest zarejestrowany i przy tej pogodzie jazda na kołach
    odpada niestety.

    Pozdrawiam
    marek

  • 2. Data: 2009-03-18 20:08:54
    Temat: Re: Transport moto Lublin-Warszawa
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    marco wrote:
> [...]
    > chętny?
    >
    > Moto nie jest zarejestrowany i przy tej pogodzie jazda na kołach

    Tu jest cos takiego, ale ile to kosztuje to nie wiem.
    http://groupecat.pl/cms/index.php?option=com_content
    &view=article&id=58&Itemid=62&lang=pl

    Tmek

  • 3. Data: 2009-03-18 20:42:03
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marco":
    >Potrzebuje przetransportować moto z Lubartowa (k.Lublina) do Warszawy.
    >Interesowałby mnie ten (21-22.03) lub następny weekend (28-29.03).
    >
    >Możecie kogoś polecić? Ile taka przyjemność kosztuje?

    Okolo 60gr do 1zl za kilometr (trasa w dwie strony), na allegro jest takich
    ogloszen pelno.

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 4. Data: 2009-03-18 22:39:59
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Tmek pisze:

    > Tu jest cos takiego, ale ile to kosztuje to nie wiem.
    > http://groupecat.pl/cms/index.php?option=com_content
    &view=article&id=58&Itemid=62&lang=pl

    Nie wiem jak teraz, ale kiedys brali 350 zl brutto, odbior z dowolnego
    miejsca, dostarczenie w dowolne miejsce. Fakture do zaplacenia przyslali
    poczta, termin platnosci 2 tygodnie.

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 5. Data: 2009-03-18 23:14:56
    Od: <t...@p...pl>

    Jedna z prostszych opcji: znalezc samochod z hakiem i wypozyczyc
    przyczepke. Ostatnio korzystalem z wypozyczalni na Szyszkowej w Wawie.
    Cena: 40 pln/doba
    Przyczepa na 3 moto.
    Szczegoly tutaj: http://www.wiro.pl/index.php
    pozdro,