  • 1. Data: 2014-09-19 16:44:56
    Temat: Honda CBF 600N 06r nie odpala
    Od: snycerz <iwoneo1@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam,

    dałem mojej Hondzie popalić
    wywaliło mi olej cała prawa strona motocykla tłusta

    poleciał biały dym i utrata mocy

    SAM zgasiłem silnik i zjechałem na boczek

    - wymieniłem filtry
    - wlałem nowy olej
    - wsadziłem nowe świece
    - zamontowałem nowy moduł zapłonowy

    kręci pięknie
    brzmi jak by już już już miała odpalić
    no ale właśnie ... nie odpala ;(

    jakiś pomysł co może być nie tak?
    dopisać coś jeszcze?
    pełen przegląd w serwisie był robiony 3tyg temu
    przegląd na stacji 2tyg temu

    .. a teraz moto stoi ;(

  • 2. Data: 2014-09-19 18:59:49
    Temat: Re: Honda CBF 600N 06r nie odpala
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "snycerz" <iwoneo1@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    >
    > jakiś pomysł co może być nie tak?
    > dopisać coś jeszcze?
    > pełen przegląd w serwisie był robiony 3tyg temu

    Miszcz!!!Naprawa wywalonej uszczelki tudzież mielonki poprzez wymianę
    oleju:-P

    Tomek
    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2014-09-19 19:37:38
    Od: snycerz <iwoneo1@_NOSPAM_wp.pl>

    Aha ;((

  • 4. Data: 2014-09-19 22:07:47
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 19.09.2014 18:59, Monster pisze:

    > Miszcz!!!Naprawa wywalonej uszczelki tudzież mielonki poprzez wymianę
    > oleju:-P

    i zakatowaaaał :)

    --
    Arni

  • 5. Data: 2014-09-23 00:27:23
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Arni <a...@n...spam> wrote:

    >i zakatowaaaał :)

    A bo to te pokolenie "motonitów" chowane na wspolczesnej prasie pozal
    sie bosch, fachowej... Marketingowy chlam, dupeczki, zamiast motorów
    sa "bajki", a bialego dymu od czarnego, zeby juz o niebieskim nie
    wspomniec, nie odroznia;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10