  • 1. Data: 2014-09-17 21:07:56
    Temat: Cross dostaje za dużo powietrza
    Od: s...@v...pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl>

    Witam!

    Mam pewien problem Rieju nie chce odpalic ponieważ dostaje za dużo
    powietrza łapie gdzieś lewe powietrze. A kiedy odpali nawet to po
    przekreceniu manetki zeby dodac gazu zaczyna się dusic i robi buuuuuuu i
    gaśnie. A kiedy do komory psikne mu dezodorantem to odpala i chodzi
    normalnie a bez tego za dużo powietrza i nie wiem co zrobi prosze o pomoc.
    Ps. Gąźnik wyczyszczony, filtr seryjny

    Pomocy

  • 2. Data: 2014-09-18 15:11:42
    Temat: Re: Cross dostaje za du?o powietrza
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-09-17 21:07, s...@v...pl pisze:
> [...]
    > normalnie a bez tego za dużo powietrza i nie wiem co zrobi prosze o
    > pomoc. Ps. Gąźnik wyczyszczony, filtr seryjny

    A co to za motocykl? Ma króćce ssące? Te lubią pękać.

    PS: Króćce czy kroćce? Jest tu jakiś Miodek?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2014-09-18 15:49:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Piotr Rezmer wrote:

    > PS: Króćce czy kroćce? Jest tu jakiś Miodek?

    krÓćce :)
    http://sjp.pwn.pl/szukaj/kr%C3%B3ciec.html

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2014-09-19 09:56:16
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-09-18 15:49, masti pisze:

    > krÓćce :)

    No właśnie, nie byłem pewien liczby mnogiej. Ale widzę, że wielki
    słownik ortograficzny rządzi.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2014-10-05 15:41:40
    Temat: Re: Cross dostaje za dużo powietrza
    Od: Sportowiec <nokia222222@_NOSPAM_o2.pl>

    s...@v...pl napisal

> [...]

    > gaśnie. A kiedy do komory psikne mu dezodorantem to odpala i chodzi
    > normalnie a bez tego za dużo powietrza i nie wiem co zrobi prosze o pomoc.

    Cześć ja mam podobny problem w swoim GB STREET tylko że mi podczas jazdy
    zgasł i już nie odpala ani z nożnego ani z elektrycznego . DOMYŚLAM SIĘ ŻE
    PRZYCZYNĄ MOŻE BYĆ ROZRUSZNIK !!!, gaźnik też rozkręciłem wyczyściłem
    -również go wyregulowałem i NIC!! dalej nie odpala.

  • 6. Data: 2014-10-05 18:32:44
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 05.10.2014 15:41, Sportowiec pisze:
    > s...@v...pl napisal

    > Cześć ja mam podobny problem w swoim GB STREET tylko że mi podczas jazdy
    > zgasł i już nie odpala ani z nożnego ani z elektrycznego . DOMYŚLAM SIĘ
    > ŻE PRZYCZYNĄ MOŻE BYĆ ROZRUSZNIK !!!,

    szczególnie usterka rozrusznika elektrycznego ma wpływ na rozruch przy
    użyciu nożnego. Weź się kopnij dużo wyżej, może włączy Ci się moduł
    logicznego myślenia

    --
    Arni

  • 7. Data: 2015-12-17 15:20:37
    Od: ARQ <n...@f...everyone.com>

    W dniu 2014-10-05 o 15:41, Sportowiec pisze:

> [...]
    > ŻE PRZYCZYNĄ MOŻE BYĆ ROZRUSZNIK !!!, gaźnik też rozkręciłem wyczyściłem
    > -również go wyregulowałem i NIC!! dalej nie odpala.

    "cieszęsiężemogłempomóc" zapomniałeś dodać

    --
    ARQ
    el Dominatore

  • 8. Data: 2015-12-17 20:13:36
    Od: Jacek <k...@a...com>

> [...]
    > ŻE PRZYCZYNĄ MOŻE BYĆ ROZRUSZNIK !!!, gaźnik też rozkręciłem wyczyściłem
    > -również go wyregulowałem i NIC!! dalej nie odpala.
    Jak z kranu nie leci ciepła woda i zimna też nie to problemu szukasz w
    bojlerze?? Weź się zastanów.
    Poza tym spodobało mi się "wyregulowanie" gaźnika na silniku, który nie
    pracuje. Dobre!
    Jacek