  • 1. Data: 2010-07-25 15:22:37
    Temat: Honda Civic sedan 1998 - woda w bagażniku.
    Od: max441 <m...@w...pl>

    Witam,

    W bagażniku mojej Hondy zaczęła pojawiać się woda po deszczu. Przeciek
    występuje nawet jak auto stoi. Nie mogę zlokalizować którędy woda się
    dostaje do środka. Zawsze mokra jest tylko wykładzina na dnie bagażnika
    po jego bokach w tylnej części. Wygląda na to jakby woda wciekała gdzieś
    dołem z boku i dalej spływa sobie do wnęki na koło zapasowe. Uszczelki
    klapy raczej wykluczam, bo żadne rzeczy, które leżą w bagażniku nie są
    mokre od góry.
    Czy miał ktoś może podobny przypadek, albo pomysł jaką drogą woda może
    sobie tam wpływać?

    Dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2010-07-25 19:02:56
    Temat: Re: Honda Civic sedan 1998 - woda w bagażniku.
    Od: "Maciek" <m...@g...pl>

    > W bagażniku mojej Hondy zaczęła pojawiać się woda po deszczu. Przeciek
    > występuje nawet jak auto stoi. Nie mogę zlokalizować którędy woda się
    > dostaje do środka.

    W innym co prawda samochodzie ale miałem przypadek, ze woda sie wdzierala
    szczelina miedzy tylnimi swiatlami a karoseria (kiepskie uszczelnienia).

    Pozdrawiam
    Maciek