  • 1. Data: 2010-07-25 15:07:49
    Temat: [co kupić] na dojazd do pracy z przedzialu 3-6K PLN
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Witam,

    Poszukuje dla zony auta glownie na dojazdy do pracy [ok. 15km w jedna
    storne] i raz na czas na wyjazdy do 100km. Obecnie uzywa Puga 309
    benzyny 1.4 sedan. Wiec gabarytowo moze byc cos podobnego.

    Auto ma byc relatywnie tanie w utrzymaniu i naprawach. Na chwile obecna
    zastanawiam sie na Oplem Corsa B, moze nawet C.

    Gdybyscie chcieli kupic cos dla zony [zakladamy ze zona w porzadku i
    pozbyc sie jej nie chcemy :)] to co byscie wybrali i dlaczego:
    Clio II
    Megane
    Ibiza
    Astra
    Polo
    Golf III
    Escort
    Mondeo
    Corsa B

    Co do silnika to na jego mocy i pojemnosci, czy rodzaju paliwa nam nie
    zalezy. Oby tylko potrafiło normalnie ruszyc spod swiatel i rozpedzalo
    sie do 100 km/h

    dzieki

  • 2. Data: 2010-07-25 15:13:00
    Temat: Re: [co kupić] na dojazd do pracy z przedzialu 3-6K PLN
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 25 Jul 2010 15:07:49 +0200, lukasz napisał(a):

> [...]

    > Co do silnika to na jego mocy i pojemnosci, czy rodzaju paliwa nam nie
    > zalezy. Oby tylko potrafiło normalnie ruszyc spod swiatel i rozpedzalo

    Xsara 1.4 - osiągi lepsze, więcej miejsca, mniej spali. Ceny części podobne
    albo i niższe - bo to popularne auto.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-07-25 15:32:12
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Xsara 1.4 - osiągi lepsze, więcej miejsca, mniej spali. Ceny części podobne
    > albo i niższe - bo to popularne auto.

    rzeczywiscie ciekawiej sie prezentuje od Corsy :)

    http://otomoto.pl/citroen-xsara-welur-elektryka-klim
    a-C11928037.html
    ta wyglada atrakcyjnie

    a jak wyglada kwestian tylniej belki i zawieszenia ? w p309 byla to
    jedna z najdrozszych wymian

    co do rozrzadu to jest tam pasek czy lancuch ? jezeli nic nie pomieszam
    to w autachz lancuchem nie ma koniecznosci jego wymiany, jak to jest w
    Xsarze ? W peugeocie nie mam pojecia ale ma juz 290K, przez nas bylo
    zrobioe 100K i dalej jezdzi.

    pzdrw

  • 4. Data: 2010-07-25 15:37:27
    Od: AL <a...@s...tam>

    lukasz pisze:

    > rzeczywiscie ciekawiej sie prezentuje od Corsy :)
    >
    > http://otomoto.pl/citroen-xsara-welur-elektryka-klim
    a-C11928037.html
    > ta wyglada atrakcyjnie

    gdyby nie te felgi/kolpaki (ble)

    > a jak wyglada kwestian tylniej belki i zawieszenia ? w p309 byla to
    > jedna z najdrozszych wymian

    jak dbasz tak masz ;)
    jesli nie zaniedbasz wymiany lozysk - to koszt co 100kkm serwisu tego
    zamknie sie w 300pln z materialem i usluga.

> [...]
    > to w autachz lancuchem nie ma koniecznosci jego wymiany, jak to jest w
    > Xsarze ? W peugeocie nie mam pojecia ale ma juz 290K, przez nas bylo

    pasek

    czestotliwosc wymiany zalezy od warunkow eksploatacji i wynosi od 80 do
    120kkm - wartosci z ksiazki serwisowej.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2010-07-25 15:44:08
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    AL pisze:
    a-C11928037.html

    > gdyby nie te felgi/kolpaki (ble)

    fakt, ochyda :)
    jak dla mnie, to auto ma jezdzic a nie wygladac

    pzdrw

  • 6. Data: 2010-07-25 15:56:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 25 Jul 2010 15:37:27 +0200, AL napisał(a):

    > jak dbasz tak masz ;)
    > jesli nie zaniedbasz wymiany lozysk - to koszt co 100kkm serwisu tego
    > zamknie sie w 300pln z materialem i usluga.

    A jak nie zadba, to regeneracja 600-700 zł - też się da przeżyć

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-07-25 16:15:22
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "lukasz" <a...@n...spam.o2.pl> napisał w wiadomości

    >to co byscie wybrali

    Panda 1,2 Dynamic

  • 8. Data: 2010-07-25 16:35:33
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Wojtek" wrote:
    > Panda 1,2 Dynamic

    Za 3-6 tys zł? Jasne...

    http://tnij.com/mSVGD (png)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 9. Data: 2010-07-25 17:17:35
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    .Peeter pisze:

    > Za 3-6 tys zł? Jasne...
    >
    > http://tnij.com/mSVGD (png)

    raczej sie nie skusze :):)

  • 10. Data: 2010-07-25 17:29:37
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "lukasz" <a...@n...spam.o2.pl> napisał w wiadomości

    > raczej sie nie skusze :):)

    Nie dziwię się, ale gdybyś nieco chciał przekroczyć budżet to np:
    http://otomoto.pl/fiat-panda-1-2-business-C13518566.
    html
    a jeśli się zainteresujesz i poszukasz to z pewnością znajdziesz odpowiedni
    egzemplarz.
    Trochę z konieczności, w wielkim pośpiechu zimą w czasie największych mrozów
    i w śniegu kupiłem Pandę i jestem bardzo zadowolony. Jest zadziwiająco
    zwinna w dużym mieście i jak na tak mały samochód wygodna i pakowna. Odbyłem
    też dwie podróże po 780km w ciągu jednego dnia i dałem radę.