  • 11. Data: 2012-01-14 17:24:44
    Temat: Re: Honda SH300i - test skutera
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Hinek pisze:
    > Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał

    > E tam...Jeszcze sobie popierdole.
    > Nie da się ukryć że ci co jeżdżą skuterami nie mają nic
    > między nogami!!!

    Spójrz na to inaczej: taki sprzęt nie uwiera w meganarządy. Zatem
    zupełnie odwrotny wniosek.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2012-01-14 18:01:25
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Sat, 14 Jan 2012 17:59:47 +0100, "Hinek" <h...@t...pl> wrote:
> [...]
    > między nogami!!! Te określenie "przekrok" - zabawne...
    > Skuter to taki eunuchowaty/wykastrowany motocykl.

    Ale pierdzielicie hipolicie.
    Eunuchy se wypelniaja brak cojones w kroku zbiornikiem.

    Trzeba miec jaja by skutersem jezdzic i nie przejmowac sie
    pieprzeniem glupot ptzez "Prawdziwych".

    --
    Glub
    SW-T400

  • 13. Data: 2012-01-14 18:09:16
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    > Trzeba miec jaja by skutersem jezdzic i nie przejmowac sie pieprzeniem
    > glupot ptzez "Prawdziwych".

    Trzeba. dzisiaj widziałem takiego - śnieg sypał, że zero widoczności, a tu
    gość skutersynem zapierdalał w kurteczce wiosennej, w spodenkach w kancik,
    lakierki, jak z kościoła. Może xionc.

    --
    Grzybol

  • 14. Data: 2012-01-14 19:55:36
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Grzybol"
    Trzeba. dzisiaj widziałem takiego - śnieg sypał, że zero widoczności, a tu
    gość skutersynem zapierdalał w kurteczce wiosennej, w spodenkach w kancik,
    lakierki, jak z kościoła. Może xionc.

    Dokladne obserwacje - wpadl Ci w oko :-)
    to był raczej user - znaczna czesc skutersow to userzy , mijamy sie na
    miescie scierajac deszcz/snieg z wizjerow w czasie kiedy wieksza czesc
    motocyklistow lansuje sie na preclu.
    No i nam nie potrzeba 100 kucy zeby wyjechac z garazu...

    Tytus

  • 15. Data: 2012-01-14 20:07:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-14, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    > to był raczej user - znaczna czesc skutersow to userzy , mijamy sie na
    > miescie scierajac deszcz/snieg z wizjerow w czasie kiedy wieksza czesc
    > motocyklistow lansuje sie na preclu.

    Chyba Ty!

    Ale ostatnio mialem ciekawa historie - jade Radzyminska, slysze jakies
    strzaly, mysle pewno lancuch juz umiera naprawde, za chwile slysze
    pierdzenie i mysle kurwa tlumik zgubilem?! A tu mnie jakis czopers
    wyprzedza. Ale ambicja nie pozwolila mi, nie beda mnie czoperowcy
    wyprzedzac, nawet we zime...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2012-01-14 20:15:54
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    "AZ" Ale ostatnio mialem ciekawa historie - jade Radzyminska, slysze jakies
> [...]
    > pierdzenie i mysle kurwa tlumik zgubilem?! A tu mnie jakis czopers
    > wyprzedza. Ale ambicja nie pozwolila mi, nie beda mnie czoperowcy

    Wiem ze ostatnio to pojecie wzgledne - ale nie mowimy tu o czerwcu tylko o
    styczniu

    P.S. no chyba ze w bolidzie konczyl sie anzug

  • 17. Data: 2012-01-14 20:24:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-14, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    > Wiem ze ostatnio to pojecie wzgledne - ale nie mowimy tu o czerwcu tylko o
    > styczniu

    > P.S. no chyba ze w bolidzie konczyl sie anzug

    Juz Ty nie badz taki twardziel, zeszla zime jezdzilem calusienka nawet
    przy -10 ale chyba sie starzeje i w tym roku mnie sie nie chce, dzis
    umylem KHI zeby ten tydzien czyste stalo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-01-14 20:34:26
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    "AZ" Juz Ty nie badz taki twardziel, zeszla zime jezdzilem calusienka nawet
    > przy -10

    Z tego co pamietam to kolega dawal ostro - nawet jak nie grzali w autobusach
    to tez jechal.

  • 19. Data: 2012-01-14 21:22:57
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-01-14 20:55, Tytus z domQ pisze:
    )
    > to był raczej user - znaczna czesc skutersow to userzy , mijamy sie na
    > miescie scierajac deszcz/snieg z wizjerow w czasie kiedy wieksza czesc
    > motocyklistow lansuje sie na preclu.
    Deszcz to już fajne warunki,bodajże w środę regularnie ścierałem błocko
    z szybki,w czwartek kropiło to już spoko:-P
    Przejeżdżałem koło SP,chyba pustawo..

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 20. Data: 2012-01-14 21:24:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-14, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Deszcz to już fajne warunki,bodajże w środę regularnie ścierałem błocko
    > z szybki,w czwartek kropiło to już spoko:-P
    > Przejeżdżałem koło SP,chyba pustawo..

    Bos motocykli szukal a bylo za czerwonym bolidem paczec.

    --
    Artur
    ZZR 1200