  • 51. Data: 2012-01-22 13:59:37
    Temat: Re: Honda SH300i - test skutera
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał

    > bo wybierają zawsze najtańszych - przynajmniej na początku tak myślą.
    > Mając taki obraz, mówisz wiele o sobie..

    Chłopie, czy ty nie słyszałeś o przetargach???
    Jak sądzisz, kto wygrywa przetarg?

    --
    Hinek

  • 52. Data: 2012-01-22 18:03:15
    Temat: Honda SH300i - test skutera
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 stycznia 2012, 14:59:37 UTC+1 użytkownik Hinek napisał:
    > Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał

    > Chłopie, czy ty nie słyszałeś o przetargach???
    > Jak sądzisz, kto wygrywa przetarg?
    >
    > --
    > Hinek

    Przetarg wygrywa oferent spełniający wymagania przetargowe wybrany przez daną
    'komisję'.

  • 53. Data: 2012-01-22 19:18:18
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 22-01-2012 o 07:58:09 WIADRO <w...@g...com> napisał(a):

    > brak porządnych schowków i miejsca na stopy warte są tych większych kół?
    > czy właściwości jezdne są tak powalające w porównaniu z małokołowcami że
    > warto się na nie przesiąść rezygnując z funkcjonalności jakie oferowały
    > prawdziwe skutery?

    Spotkajmy się kiedy wiosną - przejedziesz się to zobaczysz :)

    --
    Nikanor [TE630, SH300, DR350 - na wydaniu]

  • 54. Data: 2012-01-22 19:26:47
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 22-01-2012 o 08:37:32 WIADRO <w...@g...com> napisał(a):

    > a) w skuterze właśnie o to chodzi żeby nie nosić ze sobą kasków, kurtki,
    > rękawiczek, spodni potrzebnych wyłącznie do jazdy tylko to wszystko
    > zostawić.

    No kuferek potrzebny, nie ma bata.

    > b) ile to spala - w mieście w systemie 0-1

    3,5-4l/100.

    > c) on jest tak wylakierowany nawet w miejscach w których mój były
    > archoskuter woził 3 rolki papy na dach.. i zastanawia mnie jego
    > funkcjonalność codziennych wyzwań domowych.

    Zdarzyło mi się nim przewozić: opony do wymiany, 15 kg. wór psiej karmy,
    fotelik rowerowy z mocowaniem, wózek dziecięcy z gondolą, rower składak,
    peceta z monitorem (monitor w pudle :), myjkę Karchera i inne takie.
    Lakier, o dziwo, nie ucierpiał. Fakt, że materiałów budowlanych nie
    woziłem.

    --
    Nikanor

  • 55. Data: 2012-01-22 19:52:14
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Sun, 22 Jan 2012 10:03:15 -0800 (PST), WIADRO <w...@g...com>
    wrote:

    > Przetarg wygrywa oferent spełniający wymagania przetargowe wybrany
    przez daną 'komisję'.

    Przetarg wygrywa oferent odpowiednio smarujacy. A komisja moze nie
    zawsze byc kompetentna.

    --
    Glub
    przero?ni?ta wrotka SW-T400

  • 56. Data: 2012-01-22 20:46:12
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-01-22 20:26, Nikanor pisze:

> [...]
    > peceta z monitorem (monitor w pudle :), myjkę Karchera i inne takie.
    > Lakier, o dziwo, nie ucierpiał. Fakt, że materiałów budowlanych nie

    Cyknąłem fotkę gościowi jak wiózł drabinę skuterem:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 57. Data: 2012-01-23 06:17:43
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 stycznia 2012, 20:26:47 UTC+1 użytkownik Nikanor napisał:

> [...]
    > peceta z monitorem (monitor w pudle :), myjkę Karchera i inne takie.
    > Lakier, o dziwo, nie ucierpiał. Fakt, że materiałów budowlanych nie

    czyli daje radę, no poza tymi schowkami.