  • 41. Data: 2012-01-15 22:38:08
    Temat: Re: Honda SH300i - test skutera
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Nikanor" To nie do nas. Ja prawie codziennie mijam tabuny puszek wlokących
    się 80 w ogonku po obu pasach, Cała masa z nich ma na bagażnikach
    ponaklejane takie fajne nalepki z chopperem albo ścigaczem. Niektórym to
    macham jak mam czas - nie będę świnia. Prawdziwym motocyklistom należy
    okazać szacun i pozdrowić, nie? Nawet jak się jedzie tylko na skuterku.

    Martwi mnie Twoje postrzeganie swiata fiskalnego ale cieszy ze obaj
    szanujemy prawdziwych motocyklistow. Problemem tylko jest to ze czesto ci z
    naklejkami zachowuja sie jak zwykle kutasy - prawdopodobnie zfrustrowani ze
    ich plastikowe lub wietrzypachowe przedluzenia pozostaly w garazach.

  • 42. Data: 2012-01-15 23:04:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-15, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    > naklejkami zachowuja sie jak zwykle kutasy - prawdopodobnie zfrustrowani ze
    > ich plastikowe lub wietrzypachowe przedluzenia pozostaly w garazach.

    To wam prawdziwi motocyklisci pomylili sie z lanserami ktorzy po 2
    godzinach stania w korku sa juz w domu, wtedy wskakuja w swoje
    jednoczesciowe Dainese i jada pod kolumne czy maka zjesc wiesmaka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 43. Data: 2012-01-19 11:44:51
    Od: amos <g...@g...com>

    On 13 Sty, 23:37, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Rzuca na kolana nie? ;-)

    AZ, nie chce nic sugerowac, ale moze przelamiesz to ortodoksyjne
    myslenie i sprobujesz nowych technik w czasie pracy nad poprawieniem
    swojej pozycji?

    http://tinyurl.com/7yqsgcq

    --
    amos

  • 44. Data: 2012-01-19 11:54:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-19, amos <g...@g...com> wrote:

    > AZ, nie chce nic sugerowac, ale moze przelamiesz to ortodoksyjne
    > myslenie i sprobujesz nowych technik w czasie pracy nad poprawieniem
    > swojej pozycji?
    >
    > http://tinyurl.com/7yqsgcq

    Sprobuj jeszcze tak: http://www.youtube.com/watch?v=q1dg8HoqAQ0

    PS. Fajny ortalionik!
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 45. Data: 2012-01-19 12:04:44
    Od: amos <g...@g...com>

    On 19 Sty, 12:54, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Sprobuj jeszcze tak:http://www.youtube.com/watch?v=q1dg8HoqAQ0

    Tak juz umiem.

    Tutaj, cos dla bardziej zaawansowanych: http://tinyurl.com/7cycmux

    --
    amos

  • 46. Data: 2012-01-19 14:16:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-01-19 13:04, amos pisze:

    > Tak juz umiem.
    >
    > Tutaj, cos dla bardziej zaawansowanych: http://tinyurl.com/7cycmux

    :)

    Pisze, że kaskiem leży na łokciu. Stąd tylko krok do zdobycia nowej
    sprawności - polizania własnego łokcia.

  • 47. Data: 2012-01-22 06:58:09
    Temat: Honda SH300i - test skutera
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu sobota, 14 stycznia 2012, 22:55:55 UTC+1 użytkownik Nikanor napisał:
    > Dnia 13-01-2012 o 20:13:51 Arbiter <n...@h...com> napisał(a):

    brak porządnych schowków i miejsca na stopy warte są tych większych kół?
    czy właściwości jezdne są tak powalające w porównaniu z małokołowcami że warto się na
    nie przesiąść rezygnując z funkcjonalności jakie oferowały prawdziwe skutery?

  • 48. Data: 2012-01-22 07:20:43
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Sat, 21 Jan 2012 22:58:09 -0800 (PST), WIADRO <w...@g...com>
    wrote:

> [...]
    małokołowcami że warto się na nie przesiąść rezygnując z
    funkcjonalności jakie oferowały prawdziwe skutery?

    Na "Tylko Miasto i nic po za tym" to ma sens ale raczej ze wzgledu na
    dziury w drogach niz wlasciwosci jezdne.
    A na pytanie czy chce jezdzic po miescie czy czasa wypad za miasto z
    plecakiem i zestawem piknikowym, trzeba sobie samemu odpowiedziec. w
    mojej opinii, dla mnie nie ma takiej potrzeby.
    Moja przerosnieta hulajnoga dobrze sie sprawuje.

    --
    Glub
    przero?ni?ta wrotka SW-T400

  • 49. Data: 2012-01-22 07:23:29
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 stycznia 2012, 00:46:40 UTC+1 użytkownik Hinek napisał:
    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał

    > Jeśli nie miałeś problemów - jesteś dzieckiem szczęścia
    > albo żyjesz w innym - lepszym świecie.
    > Wykorzystaj to zrządzenie losu i zagraj w Lotto!

    w motocyklach to już ludzie wiedzą że jak jest do sprzedania motocykl najtańszy to
    znaczy że coś z nim jest nie tak..

    a w budownictwie jakoś Nie, a wystarczy odrzucić jedyne kryterium jakim się kierują
    tacy malkocący 'inwestorzy'.. bo wybierają zawsze najtańszych - przynajmniej na
    początku tak myślą.

    Mając taki obraz, mówisz wiele o sobie..

  • 50. Data: 2012-01-22 07:37:32
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 stycznia 2012, 08:20:43 UTC+1 użytkownik Glub napisał:

> [...]
    > mojej opinii, dla mnie nie ma takiej potrzeby.
    > Moja przerosnieta hulajnoga dobrze sie sprawuje.

    Pytam bo:
    a) w skuterze właśnie o to chodzi żeby nie nosić ze sobą kasków, kurtki, rękawiczek,
    spodni potrzebnych wyłącznie do jazdy tylko to wszystko zostawić.
    b) ile to spala - w mieście w systemie 0-1
    c) on jest tak wylakierowany nawet w miejscach w których mój były archoskuter woził 3
    rolki papy na dach.. i zastanawia mnie jego funkcjonalność codziennych wyzwań
    domowych.