  • 1. Data: 2015-07-25 14:31:15
    Temat: Honda mtx proszę o szybką odpowiedzi
    Od: sosna077 <sosna077@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam posiadam Honde mtx 80 chłodzona powietrzem i mam takie pytanie
    wejdzie mi w ramę silnik od mtx chłodzony cieczą i czy będzie trzeba
    przerabiać mocowania???

  • 2. Data: 2015-07-25 15:07:07
    Temat: Re: Honda mtx prosz? o szybk? odpowiedzi
    Od: tadzik <f...@f...com>

    On Sat, 25 Jul 2015 12:31:15 +0000 (UTC), sosna077
    <sosna077@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
    > mam takie pytanie
    > wejdzie mi w ramę silnik od mtx chłodzony cieczą i
    > czy będzie trzeba przerabiać mocowania???

    Tak

  • 3. Data: 2015-07-25 15:58:17
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-07-25 o 15:07, tadzik pisze:
    > Tak
    Odpowiedź szybka i precyzyjna, ale jeszcze uściślij:
    A - tak, wejdzie
    B - tak, trzeba będzie przerabiać mocowanie
    ;-)
    Jacek