  • 1. Data: 2015-07-25 23:44:08
    Temat: Yamaha Neo's 100cc ODBLOKOWANIE
    Od: KacVegasPer <kac.gotowicki@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam,
    Moglibyście mi przedstawić co mam zmienić w swoim skuterze aby v-Max
    wzrosła ? Jakich zmian dokonać ? Coś przerobić ? Jakoś wyregulować ? Otóż
    jak w tytule chodzi o Yamahę Neo's / MBK Ovetto o pojemności skokowej
    100cc, aktualna v-max wynosi około 85 km/h. Proszę o pomoc, nie znalazłem
    wątku pasującego do mojego więc postanowiłem założyć nowy. Z góry Dziękuje
    i Pozdrawiam ;)

  • 2. Data: 2015-07-26 08:50:30
    Temat: Re: Yamaha Neo's 100cc ODBLOKOWANIE
    Od: ralphik88 <ralphik88@_NOSPAM_gmail.com>

    Pier***nij dwa pasy przez środek, tylko uważaj trzeba bardzo ostrożnie bo
    zostaje kwestia mocy. Białe pasy dają +50hp i vmax rośnie do 180km/h za to
    pasy czerwono-czarne +75 i vmax w granicach 250 km/h ale twój motór wtedy
    zacznie się robić nadsterowny i narowisty jak mustang z dzikiej doliny!!!

    KacVegasPer napisal

  • 3. Data: 2015-07-26 10:50:18
    Od: KacVegasPer <kac.gotowicki@_NOSPAM_gmail.com>

    Kurw... Jak masz dawać takie odpowiedzi to nie musisz pomagać ;)

    ralphik88 napisal

  • 4. Data: 2015-07-26 17:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KacVegasPer kac.gotowicki@_NOSPAM_gmail.com ...

> [...]
    > skokowej 100cc, aktualna v-max wynosi około 85 km/h. Proszę o pomoc,
    > nie znalazłem wątku pasującego do mojego więc postanowiłem założyć

    Popraw hamulce, zawieszenie, dobiez odpowiednie opony do wyzszych predkosci
    i wymagan opony...