  • 1. Data: 2003-12-11 13:48:16
    Temat: Hosting na az.pl
    Od: GoTo <s...@n...stanowcze.nie.invalid>

    Witam!

    Czy ma ktoś jakieś (pozytywne lub przeciwnie) doświadczenia z hostingiem
    na http://az.pl ?
    Oferta wygląda ciekawie (konto standard), chciałbym poznać ew. za i
    przeciw (dostępność, awarie, transfer, obsługa itp.)

    pzdr,
    --
    Tomek Goździewicz .:GoTo@X-From:. http://czuka-czuka.org
    [ There are only 10 types of people, ]

  • 2. Data: 2003-12-11 15:37:37
    Temat: Re: Hosting na az.pl
    Od: porzeraczmuzguw <p...@w...pl>

    Thu, 11 Dec 2003 13:48:16 +0000 (UTC), GoTo
    <s...@n...stanowcze.nie.invalid> in msg
    <6...@c...ok> wrote:

    >Czy ma ktoś jakieś (pozytywne lub przeciwnie) doświadczenia z hostingiem
    >na http://az.pl ?

    Ja mam tylko złe doświadczenia z tą firmą. Mówiąc krótko - jej
    właściciel kiedyś mnie oszukał, tzn. nie została zrealizowana usługa,
    której realizacji miałem prawo oczekiwać. Nie dociekam co było tego
    przyczyną - być może to wynik panującego w firmie bałaganu, a może
    zwykłej nieuczciwości. Anyway, trzymam się od nich z daleka i nikomu
    nie polecam.

    Pozdrawiam,
    A.