  • 1. Data: 2003-12-11 08:50:50
    Temat: serwer poczty polbox.com/free.polbox.pl
    Od: Konrad Rzadzinski <k...@a...matrix.pl>

    Witam,

    Od 8/12 jakoś nie działa (zalegają mi maile w kolejce do tego serwera).
    Napisać do jego administratorów nie mogę (bo serwer nie odpowiada ;)), na
    stronie też nie znalazłem żadnego adresu kontaktowego. Ostatnie 'informacje'
    są z 2002 roku...
    Może ktoś z nich (to TDC, prawda? a, nie, to już Netia) czytuje tę grupę, i
    będzie zorientowany, czy to taka zorganizowana akcja, czy ino przypadkowa
    (3-dniowa) awaria? A może odpuścili sobie projekt darmowego serwera?

    PS. Chyba nie pomyliłem grup?

    --
    Konrad
    http://amba.matrix.pl/~kurak/

  • 2. Data: 2003-12-13 12:06:33
    Temat: Re: serwer poczty polbox.com/free.polbox.pl
    Od: "Anna Sikora" <a...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Konrad Rzadzinski" <k...@a...matrix.pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    > będzie zorientowany, czy to taka zorganizowana akcja, czy ino przypadkowa
    > (3-dniowa) awaria? A może odpuścili sobie projekt darmowego serwera?

    Nie obiecuje ze sie uda od reki poprawic sytuacji,
    ale porozmawiam z odpowiednimi z pozostalych jeszcze osob.

    P/.

  • 3. Data: 2003-12-13 19:50:14
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Anna Sikora" <a...@p...WYCIEP-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:brevcr$3fl$1@news.polbox.pl...

    > Nie obiecuje ze sie uda od reki poprawic sytuacji,
    > ale porozmawiam z odpowiednimi z pozostalych jeszcze osob.
    >
    > P/.
    A co się stało? Wyginęli ?

    Vizvary

  • 4. Data: 2003-12-13 20:06:33
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A co się stało? Wyginęli ?

    Netia to (podobno) bardzo specyficzna "struktura korporacyjna".

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 5. Data: 2003-12-14 20:39:59
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Vizvary II Istvan <v...@p...onet.pl> wrote:

    > A co się stało? Wyginęli ?

    Może poprostu już tam nie pracują...

    --
    *[ Łukasz Trąbiński ]*

  • 6. Data: 2003-12-16 14:20:22
    Od: Robert Rędziak <r...@c...plaszczyca.org>

    On Sat, 13 Dec 2003 20:50:14 +0100, Vizvary II Istvan
    <v...@p...onet.pl> wrote:

    > A co się stało? Wyginęli ?

    Poprawili pewne, arcyważne, wskaźniki ekonomiczne.

    r.
    robert rędziak jid: rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL GK Śnieżka ST Sygnaturka do wynajęcia od zaraz