  • 1. Data: 2010-11-08 12:48:43
    Temat: Huawei Plus Play Asus Error419
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Gdzie tkwi problem lub błąd:

    Komputer: netbook, jeden z Asusow EEE z Win XP Home SP3, lub wymiennie
    stacjonarny z Win XP Professional Sp3.
    Modem: Huawei Mobile Conect Model E 169 HSDPA USB Stick FCC ID OISE 169, z
    nadrukiem "BASE e-plus+"
    Karty sim: próbowałem PLUS (abonament) oraz PLAY (abonament).

    Objaw:
    po właczeniu modemu do kompa instaluje się oprogramowanie. Modem uruchamia
    się, próbuje się połączyć, prosi o pin do karty, i wyskakuje ERROR 419.

    Co to jest i jak to poprawić? Czego to wina? Komputera, systemu, modemu czy
    operatora/kartySIM?

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
    Proszę o wsparcie