  • 1. Data: 2010-11-08 14:11:24
    Temat: w jakiej sieci jest numer ?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Z jakiego źródła operatorzy wiedzą w jakiej sieci w danej chwili jest dany
    numer komórkowy ?

    Czy ja mogę się dowiedzieć (masowo i automatycznie) w jakiej sieci jest
    numer ?

    Icek

  • 2. Data: 2010-11-08 14:18:12
    Temat: Re: w jakiej sieci jest numer ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-08 15:11, Icek pisze:

    > Czy ja mogę się dowiedzieć (masowo i automatycznie) w jakiej sieci jest
    > numer ?

    Nie ma takiej możliwości, ani masowo, ani indywidualnie. Tzn. są
    jakieś podawajki sieci po numerze, ale nie dają one 100% poprawnych wyników.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-11-08 14:39:04
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nie ma takiej możliwości, ani masowo, ani indywidualnie. Tzn. są
    > jakieś podawajki sieci po numerze, ale nie dają one 100% poprawnych
    wyników.

    a kto zatem jest dysponentem takich informacji ? UKE je ma ? Z jakiego
    źródła podają te podawajki dane ?

    Icek

  • 4. Data: 2010-11-08 14:41:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-08 15:39, Icek pisze:

    > wyników.
    >
    > a kto zatem jest dysponentem takich informacji ? UKE je ma ? Z jakiego
    > źródła podają te podawajki dane ?

    Nie wiem skąd podawajki mają dane, ale źle podają, jeśli numer należy
    do operatora wirtualnego. Tak samo źle podaje informacja operatorów (np.
    *555 w orange).

    Oczywiście rozliczenia na rachunkach są poprawne, z tego wniosek, że
    baza danych w podawajkach i na infoliniach operatorów jest inną bazą,
    niż używaną do billingów.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-11-08 14:48:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 08 Nov 2010 15:41:44 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Nie wiem skąd podawajki mają dane, ale źle podają, jeśli numer należy
    > do operatora wirtualnego. Tak samo źle podaje informacja operatorów (np.
    > *555 w orange).

    W znanych mi 2-3 przypadkach (przeniesienie z Plusa do Play albo z Orange
    do Play) podana tam informacja była prawidłowa (zmieniona) już w
    godzinach porannych.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 6. Data: 2010-11-08 14:49:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Oczywiście rozliczenia na rachunkach są poprawne, z tego wniosek, że
    > baza danych w podawajkach i na infoliniach operatorów jest inną bazą, niż
    > używaną do billingów.

    Jesli podawajka korzysta z silnika operatora infrastrukturalnego, to podaje
    poprawne info o operatoach wirtualnych korzystajacych z jego infrastruktury.
    Dla numerow innych operatorow wirtualnych poda info tylko o operatorze
    infrastrukturalnym, w sieci ktorego dziala.
    Na billingach w zasadzie rowniez dokladna informacja pojawia sie tylko o
    wlasnych wirtualnych.
    Nie wiem, jak z Cyfrowym Polsatem, ale to w zasadzie chyba jest operator
    infrastrukturalny (jak P4 - tylko z ubozsza infrastruktura)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-11-08 16:22:33
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

> [...]
    > numer komórkowy ?
    >
    > Czy ja mogę się dowiedzieć (masowo i automatycznie) w jakiej sieci jest

    Masowo nie. Automatycznie też nie. Natomiast jak na razie poprawnie
    działa http://www.wjakiejsieci.pl/

  • 8. Data: 2010-11-08 17:46:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-08 17:22, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Masowo nie. Automatycznie też nie. Natomiast jak na razie poprawnie
    > działa http://www.wjakiejsieci.pl/

    Jestem pod wrażeniem, pokazuje nawet MVNO :)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-11-08 20:36:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jestem pod wrażeniem, pokazuje nawet MVNO :)

    Ale nie pokazuje normalnej TP SA :-)

  • 10. Data: 2010-11-08 20:47:43
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:ib984b$1c2$1@news.onet.pl...
    > Masowo nie. Automatycznie też nie. Natomiast jak na razie poprawnie działa
    > http://www.wjakiejsieci.pl/

    A jak na podstawie numeru określić nazwisko ? :)