  • 21. Data: 2012-12-15 21:29:12
    Temat: Re: I po Neste
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-15 21:11, J.F. pisze:

    > A czemu nie ? zwykla stacja tez w koncu samoobslugowa.

    Nie. Na zwykłej jak masz problem to zatrąbisz i ktoś z obsługi
    przyjdzie, ba, nawet zatankuje, pomoże.

    > Moze ktos lubi, moze kolejka mniejsza, a patrzac po tesco - to w zwyklych
    > stacjach ogranicza obsluge ..

    A Neste podwyższało ceny i gdzie po drodze zrobiło się droższe od
    obsługowych - np. od Lukoila (zresztą nie tylko). Jak mam zapłacić
    to chyba też wolę postać (albo i nie) w zamkniętym i ciepłym
    pomieszczeniu, niż na wygwizdowiu na Neste. Dzisiaj widziałem na Neste
    E95 po 5.30. Zainteresowanie takie sobie ;)

    > Na szczescie mam obok nienormalny ... aczkolwiek koncowka co pare miesiecy
    > sie zmienia ..

    Z kompresora na stacji benzynowej to jak czasem rower napompuję, a nie
    koła w samochodzie, no chyba, że sytuacja bardzo nagła i na kapciu
    dojechać trzeba. Ty korzystasz z kompresora na stacji celem sprawdzenia
    ciśnienia w kołach?

  • 22. Data: 2012-12-15 21:33:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Dec 2012 04:08:11 +0100, PiteR napisał(a):
    > Realowi nie wyszło, Neste nie wyszło. Ciekawe prawda?

    A co realowi nie wyszlo ? Wyszedl ?

    > Polska to dziwny kraj :)

    http://www.k-wojciechowski.de/index.php?option=com_c
    ontent&view=article&id=8

    > Choć Shell pewnie nie postawi od razu budynków obok stacji

    czesto chyba nie ma gdzie.

    J.

  • 23. Data: 2012-12-15 21:33:56
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-12-15 19:04, Cavallino pisze:

    > Na normalnych Shellach sprężarki też nie ma, a już na pewno nie takiej z
    > której da się coś napompować.
    > Obsługa regularnie twierdzi, że rozkradli końcówki i tyle.

    O przepraszam - wczoraj napompowałem na Shell'u koło z 1 atm do 2,2 w
    niezłym czasie, końcówka była i nawet super trzymała wentyl. Ale też
    mnie ten fakt zaskoczył ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 24. Data: 2012-12-15 21:38:29
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-12-15 18:20, Slavekk pisze:

    > Jaki byłby powód żeby tam tankować, jeśli nie cena?

    Oprócz ceny (niższej o powiedzmy 2-3 grosze, co nie robi specjalnej
    różnicy firmie ani klientowi, ale lepiej wygląda):
    - miejsce - stacje zwykle nie są jedna na drugiej, więc ktoś tam i tak
    zajedzie w potrzebie zatankowania po drodze
    - brak zawracania dupy hottogami, kartami na punkty i
    możepłyndospryskiwaczami

    Pozdr

  • 25. Data: 2012-12-15 21:49:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-15 21:38, LEPEK pisze:

    > Oprócz ceny (niższej o powiedzmy 2-3 grosze, co nie robi specjalnej
    > różnicy firmie ani klientowi, ale lepiej wygląda):

    Co od dawna nie jest prawdą - nie pamiętam od kiedy, ale Neste
    przestało być tańsze jakiś czas temu, a te 2-3 grosze to żadnej różnicy
    nie robi - może poza wyglądem. Zupełnie jak Orlen (w Dusznikach-Zdrój,
    DK8), który w weekendy zrobił 5 groszy taniej przy płatności gotówką :>

    > - miejsce - stacje zwykle nie są jedna na drugiej, więc ktoś tam i tak
    > zajedzie w potrzebie zatankowania po drodze

    Eeeee? Nie wiem jak u Ciebie, ale w moich okolicach (zresztą nie tylko)
    stacji dostatek i Neste jakoś specjalnie atrakcyjne z racji lokalizacji
    nie było - ot kolejna stacja.

    > - brak zawracania dupy hottogami, kartami na punkty i
    > możepłyndospryskiwaczami

    Demonizujecie. No, ale za paragonem zawsze możecie pobiegać :)

  • 26. Data: 2012-12-15 21:52:37
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-12-15 21:33, J.F. pisze:

    > A co realowi nie wyszlo ? Wyszedl ?

    Nie wiem, czy nie wyszło, ale sprzedają wszystkie placówki Auchanowi.

    Pozdr

  • 27. Data: 2012-12-15 21:53:29
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 15 Dec 2012 21:52:37 +0100, LEPEK <g...@w...pl> wrote:

    >Nie wiem, czy nie wyszło, ale sprzedają wszystkie placówki Auchanowi.

    Nie tylko w Polsce zresztą.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 28. Data: 2012-12-15 21:57:06
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 15 Dec 2012 21:49:28 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Co od dawna nie jest prawdą - nie pamiętam od kiedy, ale Neste
    >przestało być tańsze jakiś czas temu, a te 2-3 grosze to żadnej różnicy
    >nie robi - może poza wyglądem.

    Nie wiem do jakich stacji porównujesz Neste, ale w moich porównaniach
    Neste jest tańsze do "obsługowych" o około 10 gr. na litrze.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2012-12-15 21:58:58
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-12-15 21:49, Artur Maśląg pisze:

    > Co od dawna nie jest prawdą - nie pamiętam od kiedy, ale Neste
    > przestało być tańsze jakiś czas temu, a te 2-3 grosze to żadnej różnicy
    > nie robi - może poza wyglądem.

    Może U CIEBIE nie jest prawdą. I nie powtarzaj po mnie.

    > Eeeee? Nie wiem jak u Ciebie, ale w moich okolicach (zresztą nie tylko)
    > stacji dostatek i Neste jakoś specjalnie atrakcyjne z racji lokalizacji
    > nie było - ot kolejna stacja.

    Ale zwykle nie stoi jedna obok drugiej i jakiś klient się napatoczy.

    > Demonizujecie. No, ale za paragonem zawsze możecie pobiegać :)

    Pytanie było o sposób wyróżnienia się, a nie o to, czy tobie tobie to
    przeszkadza, czy nie.

    Pozdr,

  • 30. Data: 2012-12-15 22:02:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-15 21:57, jerzu pisze:

    > Nie wiem do jakich stacji porównujesz Neste,

    Np. do Lukoil, które mają pełny sklep, hotdogi itd. oraz znajdują się
    niedaleko.

    > ale w moich porównaniach
    > Neste jest tańsze do "obsługowych" o około 10 gr. na litrze.

    Porównujesz do BP/Shell w okolicach Puławskiej?