  • 1. Data: 2011-01-01 21:43:48
    Temat: IBM T60 - co podobnego?
    Od: bart_h <b...@d...koml>

    Pytania takie padają raz za razem, ale zaryzykuję:
    chcę kupić notebooka za ca 1000 - 1200 zł. Netbooki nie nadają się do
    pracy, a nowego 'normalnego' raczej nie dostanę. Pasują mi IBM T60
    (sporo ofert poleasingowych) - mam taki służbowo i myślę o zakupie
    takiego do domu, ale chciałbym zapytać czy jest coś podobnego w tych
    okolicach cenowych? Raczej solidny, 2GB RAM, wifi, procek dwurdzeniowy
    >=1,6GHz, ekran 14-15", no i dobra współpraca z linuksem. Ew. czego się
    wystrzegać?

  • 2. Data: 2011-01-02 18:40:05
    Temat: Re: IBM T60 - co podobnego?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    W sensie cały czarny, matowy i dobra niegumowata klawiatura?
    HP Compaq np. serii nc.
    Ale jakość matrycy odbiega niestety od niemal dowolnego oddzielnego monitora LCD.
    Podobnie zresztą jak IBM/Lenovo.

    -----

  • 3. Data: 2011-01-02 19:57:06
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    ąćęłńóśźż wrote in <news:ifqgor$6i9$1@news.net.icm.edu.pl>
    > W sensie cały czarny, matowy i dobra niegumowata klawiatura?
    > HP Compaq np. serii nc.

    Mam zle skojarzenia zwiazane z zawiasami w tej serii (zarowno NC jak i NX).
    https://groups.google.com/group/pl.comp.pecet/msg/44
    d6e87c5a0ebb97

    Alternatywa dla ThinkPada T60 jest Dell Latitude D630.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2011-01-02 23:45:32
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A to prawda ;-)
    Ale jak ktoś nie jeździ z notkiem po wybojach, to da radę.

    -----

  • 5. Data: 2011-01-03 13:33:46
    Od: Chopin <m...@p...pl>

    W dniu 2011-01-03 00:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > A to prawda ;-)
    > Ale jak ktoś nie jeździ z notkiem po wybojach, to da radę.
    >

    > -----

    Autor wątku rozgląda się m.in. za sprzętem po leasingowym więc istnieje
    duże prawdopodobieństwo, że właściel tak go traktował :-).

    --
    Pozdrawiam,
    Chopin