  • 1. Data: 2011-01-01 22:03:49
    Temat: start dopiero za drugim razem
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    mam komputer który startuje dopiero za drugim razem
    włączam prąd, włączam, wyłączam, włączam i dopiero rusza

    przy pierwszym włączeniu niby startuje, ale nie ma obrazu, systemu też nie
    ładuje bo nie słychać dysku

    chodzi stabilnie, kondensatory ok, różne grafiki byly, pamieci, dyski

  • 2. Data: 2011-01-01 22:12:15
    Temat: Re: start dopiero za drugim razem
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-01-01 23:03, Użytkownik zlotowinfo napisał:
> [...]
    > nie ładuje bo nie słychać dysku
    >
    > chodzi stabilnie, kondensatory ok, różne grafiki byly, pamieci, dyski

    Coś potrzebuje nagrzania się do poprawnej pracy.
    Jeśli nie płyta główna to zasilacz.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-01-01 22:19:46
    Od: bart_h <b...@d...koml>

    W dniu 2011-01-01 23:03, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > nie ładuje bo nie słychać dysku
    >
    > chodzi stabilnie, kondensatory ok, różne grafiki byly, pamieci, dyski

    A o zasilaczu nie wspomniałeś - także spróbuj. Takie zachowanie wskazuje
    IMO na kondensatory, bo zasilacz mógłby sprawiać problemy w czasie
    pracy, a skoro pracuje stabilnie a jedynie start jest problemowy, to
    wypada na kondensatory.
    Prawdopodobnie z czasem będzie się pogarszało.

  • 4. Data: 2011-01-01 22:49:02
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-01-01 23:19, bart_h pisze:

> [...]
    > wypada na kondensatory.
    > Prawdopodobnie z czasem będzie się pogarszało.
    Miałem to samo, wymieniłem zasilacz, na mniejszej mocy ale firmowy:)
    pomogło.

  • 5. Data: 2011-01-02 00:05:53
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > mam komputer który startuje dopiero za drugim razem
    > włączam prąd, włączam, wyłączam, włączam i dopiero rusza

    U mnie tak było, gdy zasilacz Modecom umierał. Rozebrałem go nawet i nic na
    kondensatorach nie było widać, wyglądały OK. Ale to było to. Kupiłem nowy i
    po wszystkim.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 6. Data: 2011-01-02 00:10:58
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sat, 1 Jan 2011 23:03:49 +0100, zlotowinfo napisał(a):

> [...]
    > ładuje bo nie słychać dysku
    >
    > chodzi stabilnie, kondensatory ok, różne grafiki byly, pamieci, dyski

    Albo zasilacz, albo sekcja zasilająca na płycie głównej.
    --
    GLaF

  • 7. Data: 2011-01-02 09:39:46
    Od: Czesławek <c...@o...wytnij.pl>

> [...]
    > nie ładuje bo nie słychać dysku
    >
    > chodzi stabilnie, kondensatory ok, różne grafiki byly, pamieci, dyski

    Jaka płyta główna.
    Ja mam płytę Foxconn P35A i podobne efekty tzn "dual-boot" występują
    standardowo po odłączeniu komputera od zasilania. Ostatnio zresztą
    miałem lepsze efekty.

    Pozdrawiam
    Czesławek

  • 8. Data: 2011-01-02 18:16:38
    Od: "Tatko" <e...@o...pl>

    Albo wiele innych rzeczy np.wtyka monitora..przerabiałem to prawie przez
    rok...

  • 9. Data: 2011-01-03 08:00:16
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > ładuje bo nie słychać dysku
    >
    > chodzi stabilnie, kondensatory ok, różne grafiki byly, pamieci, dyski

    I tak masz dobrze.

    Ja przy startowaniu słyszę, jak komputer podejmuje 7 prób rozruchu i zawsze
    dopiero ósma jest prawidłowa.
    Dzieje się tak, odkąd zmieniłem kartę graficzną z GF 7600 na Radeon 9550.
    Czyli zmiana poboru mocy z max 35W na max 85.

    Też podejrzewam zasilacz, ale póki co - wszystko działa bezawaryjnie od
    kilku miesięcy.

  • 10. Data: 2011-01-03 08:25:37
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin N" napisał:

    > Dzieje się tak, odkąd zmieniłem kartę graficzną z GF 7600 na Radeon
    9550.
    > Czyli zmiana poboru mocy z max 35W na max 85.

    Albo pomieszales karty, albo W... ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.