  • 1. Data: 2012-11-04 13:27:47
    Temat: [INFO] Dyski WD 3TB RED
    Od: Chris <s...@s...de>

    Dyski WD 3TB RED

    Nie wiem co jest ale na parę sprzedanych sztuk w firmie już kilka
    wróciło na martwe, teraz moje dwie sztuki po prostu padły jeden na amen
    a drugi widzi tylko 700MB ... nie wiem co jest nie tak ale te dyski
    powinny pracować bez problemu a padają jak muchy.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 2. Data: 2012-11-04 13:38:39
    Temat: Re: [INFO] Dyski WD 3TB RED
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-04, Chris <s...@s...de> wrote:
> [...]
    > a drugi widzi tylko 700MB ... nie wiem co jest nie tak ale te dyski
    > powinny pracować bez problemu a padają jak muchy.

    Elektronika gorzej jakości przyjechała do Polski? Lub gorzej: Twoja
    firma dostała wadliwe pudełko (może komuś upadło? :)).

    Na anglojęzycznych forach nie widziałem żadnych skarg (i trudno
    znaleźć via google). Na polskich zresztą też nie.

    pozdrawiam,
    PK

  • 3. Data: 2012-11-04 16:09:10
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-11-04 13:38, PK pisze:

    > Elektronika gorzej jakości przyjechała do Polski? Lub gorzej: Twoja
    > firma dostała wadliwe pudełko (może komuś upadło? :)).

    2 różne źródła bo dla siebie brane nie od nas bo się skończyły :)''
    Upadek nie ma wpływy na HDD DEATH zwłaszcza że oba dyski padły na raz i
    nie od razu, oba pracowały niecały miesiąc.

    > Na anglojęzycznych forach nie widziałem żadnych skarg (i trudno
    > znaleźć via google). Na polskich zresztą też nie.

    Bo to nowość, dyski serii RED mają 2 czy 3 miesiące życia dopiero.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 4. Data: 2012-11-04 16:30:16
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Chris napisał:

    > Bo to nowość, dyski serii RED mają 2 czy 3 miesiące życia dopiero.

    Ciekawe czy 2TB tez takie padliwe... Moze poki co nie bede ryzykowal i
    wsadze do NAS-a jakies greeny?

  • 5. Data: 2012-11-04 16:51:01
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-11-04 16:30, Mr Misio pisze:

    > Ciekawe czy 2TB tez takie padliwe... Moze poki co nie bede ryzykowal i
    > wsadze do NAS-a jakies greeny?

    No właśnie 1 i 2TB tak nie padają jak 3TB ale dokładnie sprawdzę to
    jeszcze w poniedziałek jak będę w firmie

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 6. Data: 2012-11-04 16:53:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > No właśnie 1 i 2TB tak nie padają jak 3TB ale dokładnie sprawdzę to
    > jeszcze w poniedziałek jak będę w firmie

    A taki miałem kupić w listopadzie. No nic, wstrzymam się do 2013 roku.

  • 7. Data: 2012-11-04 16:59:14
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-11-04 16:53, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A taki miałem kupić w listopadzie. No nic, wstrzymam się do 2013 roku.

    Dla tego piszę choć sam je zachwalałem na początku :) mi właśnie rano
    DWA na raz 3TB RED wyzionęły ducha ... w firmie też parę już miałem
    choć 3TB sprzedało się mało bo WD nawalił z dostawą i dopiero w
    poniedziałek mają być po miesiącu czekania, przysłali same 1 i 2TB a 3TB
    chyba tylko ze 100 sztuk.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 8. Data: 2012-11-04 17:13:36
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-04, Chris <s...@s...de> wrote:
    > 2 różne źródła bo dla siebie brane nie od nas bo się skończyły :)''

    Ta. Kupujesz jeden dysk w Krakowie, drugi w Szczecinie, ale i tak
    oba przyjechały z hurtownii w Poznaniu :P. Nie wydaje mi się, żeby
    to był jakiś bardzo popularny HDD (możesz zdradzić ile Wam poszło już?),
    więc wszystkie dotąd sprzedane sztuki w Polsce mogły przypłynąć
    jednym kontenerem :).

    > Upadek nie ma wpływy na HDD DEATH zwłaszcza że oba dyski padły na raz i
    > nie od razu, oba pracowały niecały miesiąc.

    No jeśli padły na raz, to pewnie prąd. Może są wrażliwe na skoki
    napięcia? Miałeś w tym momencie wpięty obok nich jakiś inny dysk, który
    przetrwał?

    > Bo to nowość, dyski serii RED mają 2 czy 3 miesiące życia dopiero.

    Ale są bardzo popularne i szeroko komentowane (tzn. chwalone). Pewnie
    komuś już by padły. Spróbuj znaleźć komentarz o padającym Red... :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 9. Data: 2012-11-04 17:14:43
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-04, Chris <s...@s...de> wrote:
    > No właśnie 1 i 2TB tak nie padają jak 3TB ale dokładnie sprawdzę to
    > jeszcze w poniedziałek jak będę w firmie

    Z testu na silentpcreview wynikało ewidentnie, że 1TB i 3TB to
    dwa zupełnie inne dyski.

    pozdrawiam,
    PK

  • 10. Data: 2012-11-04 17:30:09
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-11-04 17:13, PK pisze:

> [...]
    > to był jakiś bardzo popularny HDD (możesz zdradzić ile Wam poszło już?),
    > więc wszystkie dotąd sprzedane sztuki w Polsce mogły przypłynąć

    Jesteśmy dystrybutorem WD na Polskę i mnie więcej wiem kto i ile kupuje
    :) Co do danych to dopiero jak będę w firmie bo w domu nie mam takich
    informacji.

    > No jeśli padły na raz, to pewnie prąd. Może są wrażliwe na skoki
    > napięcia? Miałeś w tym momencie wpięty obok nich jakiś inny dysk, który
    > przetrwał?

    Padły tak że jeden death a drugi widziany jest jako 700MB, w pracowni
    stoją odpalone non-stop 3-4 blaszaki + Qnap 4-bay i tylko te dwa dyski
    były by wrażliwe ?? dodam że blok jest nowy, ma nową i dobrą instalację
    elektryczną.

    > Ale są bardzo popularne i szeroko komentowane (tzn. chwalone). Pewnie
    > komuś już by padły. Spróbuj znaleźć komentarz o padającym Red... :).

    No właśnie masz komentarz :) pamiętaj że ktoś kto ma 1 czy 2 dyski i
    padnie mu jeden to traktuje to jako przypadek a nie jakaś seria, takie
    dane mogą podać dystrybutorzy, hurtowanie ale z wiadomych powodów nikt
    tego nie zrobi bo kto by pod sobą dołki kopał :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.