  • 1. Data: 2005-01-02 21:44:38
    Temat: strona startowa
    Od: g...@p...onet.pl (GrzegorzP)

    Witam
    Mam problem ze strona startowa , jakas głupia strona ciagle mi sie
    pojawia jako strona startowa i nie moge jej nijak wywalic .Gdy w
    opcjach internetowych wpisze jakas inna strone lub wcisne uzyj pustej
    to po otwarciu przegladarki znowu wyswietlana jest ta niechciana.
    Moze ktos sie spotkał z takim problemem i doradzi mi jak sie pozbyc
    niechcianej strony.
    dziekuje

  • 2. Data: 2005-01-02 21:48:36
    Temat: Re: strona startowa
    Od: Jacek Skowroński <j...@j...net>

    In pl.internet.polip GrzegorzP <g...@p...onet.pl> scribit:

    > Mam problem ze strona startowa [...].

    Nie Ta Grupa -> pl.internet.pomoc, a przedtem FAQ
    <http://evil.pl/pip/faq.html>.
    --
    Jacek Skowroński <><
    ________________________

  • 3. Data: 2005-01-02 21:50:09
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    GrzegorzP napisał(a):

> [...]
    > to po otwarciu przegladarki znowu wyswietlana jest ta niechciana.
    > Moze ktos sie spotkał z takim problemem i doradzi mi jak sie pozbyc

    Litości! Wątek z 29.12.2004!!!!!!

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 4. Data: 2005-01-09 14:13:55
    Od: "kasia" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > dziekuje
    > tez tak kiedys mialam, pozbylam sie teog problemu robiac reinstalacje calego
    systemu!!

  • 5. Data: 2005-01-12 07:56:23
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 9 Jan 2005 15:13:55 +0100,
    kasia <n...@p...onet.pl> screamed:
    > tez tak kiedys mialam, pozbylam sie teog problemu robiac reinstalacje calego
    > systemu!!

    Dziwne... a wystarczylaby prosta wymiana calego komputera...

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 08:55:28 user up 10489 days, 20:50, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    EBCDIC: Erase, Back up, Chew Disk, Ignite Card

  • 6. Data: 2005-01-12 19:44:41
    Od: Remi Schleicher <r...@p...net>

    Pax Imperium!

    > Dziwne... a wystarczylaby prosta wymiana calego komputera...

    Dziwne... a może wystarczyłaby wymiana użyszkodnika ?

    Ceterum censeo hostem #D5D84B2E delendum esse
    --
    Pozdrowienia z Wrocławia - Remi ,,Virous'' Schleicher
    mailto:r...@p...net, http://www.faq.telefonia.prv.pl