  • 1. Data: 2002-01-08 09:10:29
    Temat: ISP w opolu ?
    Od: "|TEcHNO|" <t...@p...pl>

    witam

    czy w Oplu oproocz Punkt.pl istnieja jacyś ISP ? Co możecie powiedzieć o
    jakości usłoog poszczególnych (w tym punktu - ja mam tam tylko mail'a)?
    Planuje podlaczycz jakis mocniejsze łącze stale (i potem je dzieli z
    sasiadem/ami) i szukam odpowiedzniego ISP

    z goory dziekuje

    --
    Pozdro
    t...@p...pl

  • 2. Data: 2002-01-13 13:27:14
    Temat: Re: ISP w opolu ?
    Od: "coolfon" <n...@w...pl>

    Użytkownik "|TEcHNO|" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Planuje podlaczycz jakis mocniejsze łącze stale (i potem je dzieli z
    > sasiadem/ami) i szukam odpowiedzniego ISP

    Z tego, co widze to masz SDI. Z tego, co wiem, to w Opolu jest duzo ISP. A
    co Punkt nie wystarcza? Jest jeszcze PolpakT. W Poincie - na
    Niemodlinskiej - jak ciagne jakis wiekszy plik z duzego serwera to srednio
    60 KB/sek. - kiloBAJTOW na sek! Raz 30 MB sciagnalem w niecale 8 minut!
    Potrzebujesz szybciej? Zawsze mozesz zestawic lacze radiowe (stosunkowo
    niewysoki koszt).
    <OT> PS. Na jakiej ul mieszkasz?

    Pozdro

    coolfon

  • 3. Data: 2002-01-13 13:27:19
    Od: "o.k." <o...@p...onet.pl>

    Witam

    Internet Partners ma nowy wezel dostepowy w Opolu.

    O.K.