  • 1. Data: 2012-10-16 12:24:16
    Temat: Ile trwa przeniesienie numeru?
    Od: redi <r...@s...pl>

    Witam,

    Przenoszę pre-paida z T-Mobile do Orange. Całą papierkologię mam już
    załatwioną tydzień temu, otrzymałem smsa, że planowane przeniesienie
    nastąpi 16.10.2012 (czyli dzisiaj). Dzisiaj mniej więcej od północy
    karta T-Mobile przestała się logować do sieci, włożyłem nową z Orange
    (simlocka nie mam) i ta tez się nie loguje (mam dostępne tylko poł.
    alarmowe). Jak dzwonię z innego tel. na przenoszony numer, to słyszę
    "nie ma takiego numeru". Ile takie coś jeszcze może potrwać, czy może
    coś skopali podczas przenoszenia ?

    pozdr.
    Radek

  • 2. Data: 2012-10-16 19:08:02
    Temat: Re: Ile trwa przeniesienie numeru?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 16.10.2012 o 12:24 redi <r...@s...pl> pisze:

> [...]
    > alarmowe). Jak dzwonię z innego tel. na przenoszony numer, to słyszę
    > "nie ma takiego numeru". Ile takie coś jeszcze może potrwać, czy może

    Chyba coś skopali, zrób restart fona ;)

    Ja ostatnio (w lato) przenosiłem dwa numery, Play -> Orange i Orange ->
    Play i trwało to 2 dni. Jeden z nich przenosiłem w czwartek (wizyta u
    Dealera) i o dziwo w sobotę miałem przeniesiony.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 3. Data: 2012-10-16 20:38:28
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]

    >Play i trwało to 2 dni. Jeden z nich przenosiłem w czwartek (wizyta u
    >Dealera) i o dziwo w sobotę miałem przeniesiony.

    OT: ale po co to zrobiłeś? Nie mogłeś zmienić po prostu sposobu używania
    tych numerów, skoro chciałeś mieć jeden w play, a jeden w orange? ;)

  • 4. Data: 2012-10-17 00:59:49
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 16.10.2012 o 20:38 bolo <b...@p...pl> pisze:

    > OT: ale po co to zrobiłeś? Nie mogłeś zmienić po prostu sposobu używania
    > tych numerów, skoro chciałeś mieć jeden w play, a jeden w orange? ;)

    A daj przykład jak mógłbym zmienić sposób używania.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 5. Data: 2012-10-17 14:43:41
    Od: p...@g...com

    On Tuesday, October 16, 2012 7:08:07 PM UTC+2, Piotr M wrote:

> [...]
    >
    > Play i trwało to 2 dni. Jeden z nich przenosiłem w czwartek (wizyta u
    >
    > Dealera) i o dziwo w sobotę miałem przeniesiony.

    Witam,

    Jeżeli data została przekroczona na planowane przeniesienie możliwe, że jeden z
    wymaganych warunków w tym procesie nie został zachowany np. brak zgodności danych
    osobowych na formularzu, prawidłowa rejestracja numeru, brak aktywności numeru w
    okresie na odbieranie połączeń. Regulaminowo na skuteczne przeniesienie numeru
    wszyscy operatorzy mają 24 godziny, licząc od momentu potwierdzenia przekazania
    numeru nowemu operatorowi.
    Proponuję kontakt w tej sprawie do BOKu Orange pod numerem 510 100 100 gdzie
    Konsultant będzie mógł wykazać ewentualne błędy w procesie MNP. Może również
    skorzystać z innych form kontaktu np. mailowej wysyłając na adres b...@o...pl lub
    korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na facebooku: http://on.fb.me/HY1mml
    Pozdrawiam,
    Patryk.

  • 6. Data: 2012-10-17 14:44:37
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    > OT: ale po co to zrobiłeś? Nie mogłeś zmienić po prostu sposobu używania
    > tych numerów, skoro chciałeś mieć jeden w play, a jeden w orange? ;)

    >A daj przykład jak mógłbym zmienić sposób używania.

    Mieć dwa numery w różnych sieciach i zamienić te numery w ramach tych
    sieci, to dla mnie komiczna sytuacja i wybacz nie bardzo rozumiem sens?
    Komplikacja i burdel z numeracją.
    Jeden prywatny, a drugi służbowy tak, czy jak?

  • 7. Data: 2012-10-17 18:53:52
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 17.10.2012 o 14:44 bolo <b...@p...pl> pisze:

> [...]
    > Komplikacja i burdel z numeracją.
    > Jeden prywatny, a drugi służbowy tak, czy jak?

    Na przykład.
    Dwa numery to dwa całkiem różne obszary. Jeden nr jest wykorzystywany do
    innych celów niż drugi :) Jeden nr zaczęło być korzystniej mieć w jednej
    sieci, a drugi w drugiej :)

    --
    Pozdrawiam, Piotr M