  • 1. Data: 2012-11-04 16:29:41
    Temat: Re: Ilość paliwa
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-11-04 16:30, bolko pisze:

    > We Wszystkich Świetych nie udał mi sie

    Pominąwszy, że piszesz jak dotknięty dyslekcją. Jak podałeś
    ulicę na której jest ta stacja , to może podaj i miasto. Nie
    wszyscy wiedzą na jakiej pipidówie mieszkasz.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 2. Data: 2012-11-04 16:30:48
    Temat: Ilość paliwa
    Od: bolko <s...@g...com>

    Obok siebie mam stacje benzynową na której od kilku lat kupuje paliwo.
    Zawsze starałem dojeżdżać aż rezerwa się zaświeci i tankować.
    Do baku wchodziło mi 50+ litrów paliwa (seat Cordoba 99r benzyna).

    We Wszystkich Świetych nie udał mi sie zatankować tam gdzie zawsze tankuje i weszło
    46 litrów. Więcej się nie dało bo pistolet nie puszczał.

    Przypadek

  • 3. Data: 2012-11-04 19:01:35
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    > Pominąwszy, że piszesz jak dotknięty dyslekcją

    dysleksją..
    A użyta forma zdania wymaga jego rozwinięcia.

    "Pominąwszy, że piszesz jak dotknięty dyslek_c_ją".. i co dalej.. co,
    pomimo tego..?

  • 4. Data: 2012-11-04 19:15:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello scobowski,

    Sunday, November 4, 2012, 7:01:35 PM, you wrote:

    > dysleksją..

    Dyslekcją. Nie poprawiaj dowcipu, którego nie rozumiesz.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2012-11-04 20:05:51
    Od: tÎż

    scobowski wrote:

    > dysleksją..
    > A użyta forma zdania wymaga jego rozwinięcia.
    >
    > "Pominąwszy, że piszesz jak dotknięty dyslek_c_ją".. i co dalej.. co,
    > pomimo tego..?

    Przyganiał kocioł garnkowi...

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2012-11-05 00:23:26
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

> [...]
    >
    > We Wszystkich Świetych nie udał mi sie zatankować tam gdzie zawsze tankuje i weszło
    46 litrów. Więcej się nie dało bo pistolet nie puszczał.

    proste miałeś więcej w baku. Jechałeś "trasą" na groby to ci mniej
    spalił, a lampka rezerwy nijak się ma do dokładnego ustalenia ile jest
    w baku. Pamiętam że w jakimś aucie wystarczyło że raz się zapaliła
    rezerwa (np. na zakręcie) i potem już świeciła do końca tj chyba to
    ponownego włączenia zapłonu. W starszym aucie chyba p 405 było tak że w
    zależności jak bujało wachą w baku tak sobie rezerwa mrugała.
    więc wyluzuj i następnym raz weź menzurkę 5 litrową i sprawdź czy nie ma
    trotylu ;).
    Pozdrawiam
    MArcin Jan

  • 7. Data: 2012-11-05 17:26:35
    Od: anacron <a...@a...pl>

> [...]
    >
    > We Wszystkich Świetych nie udał mi sie zatankować tam gdzie zawsze
    > tankuje i weszło 46 litrów. Więcej się nie dało bo pistolet nie puszczał.

    I jaki z tego wniosek?

  • 8. Data: 2012-11-05 18:01:44
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-05 17:26:35 +0100, anacron <a...@a...pl> said:

    > I jaki z tego wniosek?

    Że różnica wyniosła 4+.

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2012-11-05 20:39:35
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 04.11.2012 16:30, bolko wrote:
    > Zawsze starałem dojeżdżać aż rezerwa się zaświeci i tankować.

    A po co?

    > Więcej się nie dało bo pistolet nie puszczał.

    Ja mam punto, ja zapamiętuję te stacje gdzie daje się zatankować bez
    trzymania pistoletu i nie odbija ;)

    Michoo

  • 10. Data: 2012-11-05 21:38:12
    Od: Paweł Muszyński <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org>

    W dniu 2012-11-05 00:23, Marcin Jan pisze:

> [...]
    > włączenia zapłonu. W starszym aucie chyba p 405 było tak że w
    > zależności jak bujało wachą w baku tak sobie rezerwa mrugała.

    W moim Volvo 850 jak stanę prawym kołem na krawężniku to mam 10 litrów
    ropy mniej w baku - do następnego włączenia zapłonu ;-)

    P.