  • 1. Data: 2013-03-06 07:51:02
    Temat: Informacja dotyczacza tozsamosci
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Widzę, że ktoś przeżywa stresy, z którymi sobie nie radzi i w oparach
    tanich alkoholi wypisuje po nocach bzdury podszywając się pode mnie.
    Uprasza się o ignorowanie, co powinno być proste ze względu na
    charakterystyczny bełkot biedaczka.

    --
    pozdrawia Adam

  • 2. Data: 2013-03-06 08:35:39
    Temat: Re: Informacja dotyczacza tozsamosci
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > tanich alkoholi wypisuje po nocach bzdury podszywając się pode mnie.
    > Uprasza się o ignorowanie, co powinno być proste ze względu na

    A nie nie nie... :) Teraz przed wejściem w jakąkolwiek dyskusję z
    Tobą będziemy zadawać pytanie, na które odpowiedź tylko Ty znasz, wiesz
    o co chodzi...

    Na przykład: czy wolno w towarzystwie wylizywać talerz do czysta,
    albo czy przed wyjściem z toalety na pewno trzeba najpierw spłukać...

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]