  • 1. Data: 2013-03-06 18:03:29
    Temat: Mały i wodoodporny
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    Jaki aparat wziąć na kajak?
    Mały, lekki, wodoodporny. Mile widziana funkcja filmowania.

  • 2. Data: 2013-03-06 18:35:29
    Temat: Re: Mały i wodoodporny
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-03-06 18:03, Marcepan pisze:
    > Jaki aparat wziąć na kajak?
    > Mały, lekki, wodoodporny. Mile widziana funkcja filmowania.

    Samsung GT-B2710
    pwz

  • 3. Data: 2013-03-06 19:07:48
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik pwz napisał:

    > Samsung GT-B2710
    > pwz

    Zdjęcia robi ale szału nie ma. Faktycznie jest odporny ale filmowaniem
    mogli się już nie chwalić. O ile dobrze pamiętam, to jest jakieś 120x160
    pikseli. Po wrzuceniu do wody zatonie, więc trzeba pomyśleć o jakimś
    pływaku, dzięki któremu zostanie odnaleziony.
    Jeszcze jedno - na wyprawy jest potrzebne zasilanie. 600 godzin
    czuwania, to fikcyjny zapis w instrukcji, mający złapać naiwnych. Taki
    czas osiąga się bez karty SIM (bo telefon może się zaloguje i zużyje
    prąd), bez włączania czegokolwiek dodatkowego - tylko włączony i
    wygaszony telefon. Taki tam drobny szwindel. Realnie, przy oszczędnej
    eksploatacji wyłącza się po 12 dniach.
    Maciek

  • 4. Data: 2013-03-10 01:22:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcepan" <b...@t...maila> wrote in message
    > Jaki aparat wziąć na kajak?
    > Mały, lekki, wodoodporny. Mile widziana funkcja filmowania.

    Pentax WG-2 Waterproof 16-Megapixel Digital Camera

    $150 dolarów online

    http://www.groupon.com/deals/gg-pentax-digital-camer
    a-1

    The 16-megapixel Pentax Optio WG-2 digital camera comes with a wide-angle 5x
    internal optical zoom lens built to capture images in extreme conditions. It's
    the ideal companion for outdoor enthusiasts: its rugged frame survives drops
    up to 5 feet, subfreezing temperatures, and water depths up to 40 feet.
    Face-detection technology includes smile capture and blink detection to help
    snap the perfect portraits of fellow adventurers or Loch Ness monsters in
    one click.

    Features
    .Rugged camera stands up to dust, water up to 40 feet, and subfreezing
    temperatures of 14 degrees Fahrenheit
    .Backlit 16-megapixel CMOS sensor for high-resolution images
    .Wide-angle 5x internal optical zoom lens (28-140 mm equivalent)
    .1080p high-definition video at 30 fps
    .One-year parts-and-labor warranty from Pentax
    .Click here for a full list of technical specifications.

    In the box:
    USB cable I-USB7,
    rechargeable li-ion battery D-LI92,
    battery charger kit K-BC92U,
    two carabiner straps,
    macro stand O-MS1,
    software CD-ROM S-SW125

  • 5. Data: 2013-03-11 11:00:34
    Od: xart <x...@g...com>

    W dniu 2013-03-06 19:07, Maciek pisze:
    Taki tam drobny szwindel. Realnie, przy oszczędnej
    > eksploatacji wyłącza się po 12 dniach.

    Ja swojego ładuję rzadziej niż raz na 2 tygodnie.
    Ostatnio pociągnął 18 dni. Przez 5 dni w kajaku
    robił za nawigację (trekbuddy + GPS) oczywiście
    nie non-stop. Dużo nie rozmawiam ale używam latarki,
    B2710 jest moim budzikiem, zegarkiem i kalendarzem
    więc wyświetlacz kilkanaście razy dziennie
    musi poświecić. Zdarza się że robi za odtwarzacz
    mp3 obciążony 32-omowymi słuchawkami.
    Ogólnie jestem bardzo zadowolony ale zdjęcia robi
    byle jakie i raczej nie poleciłbym go jako
    zamiennik dla jakiegoś kompaktowego "twardziela"

    pzdr.
    art

  • 6. Data: 2013-03-11 11:37:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xart" napisał w wiadomości

    >Ja swojego ładuję rzadziej niż raz na 2 tygodnie.
    >Ostatnio pociągnął 18 dni. Przez 5 dni w kajaku
    >robił za nawigację (trekbuddy + GPS) oczywiście
    >nie non-stop.

    Bardzo nie non-stop, bo GPS jednak sporo pradu ciagnie i podejrzewam
    ze na kilkanascie godzin starczy.

    >Dużo nie rozmawiam ale używam latarki,
    >B2710 jest moim budzikiem, zegarkiem i kalendarzem
    >więc wyświetlacz kilkanaście razy dziennie
    >musi poświecić.

    Zalezy jak dlugo. Maly, moze z 50mA brac, 15 minut dziennie to tylko
    13mAh.

    >Ogólnie jestem bardzo zadowolony ale zdjęcia robi
    >byle jakie i raczej nie poleciłbym go jako
    >zamiennik dla jakiegoś kompaktowego "twardziela"

    Jak wiekszosc telefonow - kompakty jednak lepsze, a lustrzanki duzo
    lepsze :-)

    J.

  • 7. Data: 2013-03-11 12:14:03
    Od: xart <x...@g...com>

    W dniu 2013-03-11 11:37, J.F pisze:

    > Bardzo nie non-stop, bo GPS jednak sporo pradu ciagnie i podejrzewam ze
    > na kilkanascie godzin starczy.

    Według testów jednego z użytkowników b2710 wytrzymał mu 22h
    z ciagłą rejestracja śladu co kilka(nascie) sekund. Nie pamietam
    na jakim sofcie.

    W każdym razie czas pracy na baterii miło mnie zaskoczył.

    pzdr
    art.

  • 8. Data: 2013-03-11 20:04:01
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik xart napisał:

    > Ja swojego ładuję rzadziej niż raz na 2 tygodnie.
    > Ostatnio pociągnął 18 dni.

    No to tylko pogratulować. Mój niestety nie wytrzyma aż tyle. Być może
    problemem jest częste przelogowywanie między stacjami, ponieważ dużo
    jeżdżę.
    Mam jedno pytanie - jak wygląda wiarygodność wskaźnika poziomu baterii?
    U mnie trzyma twardo pełen komplet kresek praktycznie do dwóch dni przed
    wyłączeniem. Starożytna Nokia, czyli mój poprzedni telefon uczciwie,
    proporcjonalnie pokazywała stan baterii. Producent nie widzi problemu,
    niestety.
    Maciek

  • 9. Data: 2013-03-12 07:48:21
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    Dzięki wszystkim. Wybór padł na panasonica.
    Znalazłem Lumixa DMC-FT4w dobrej cenie i oczojebnym kolorze. Może dzieki
    temu łatwiej będzie go znaleźć w rzecznym mule ;-)

  • 10. Data: 2013-03-12 08:13:17
    Od: xart <x...@g...com>

    W dniu 2013-03-11 20:04, Maciek pisze:
    pytanie - jak wygląda wiarygodność wskaźnika poziomu baterii?
    > U mnie trzyma twardo pełen komplet kresek praktycznie do dwóch dni przed
    > wyłączeniem.

    Wskaźnik poziomu naładowania baterii faktycznie działa dziwnie.
    U mnie przez pierwszy tydzień na ogół nie ubywa nawet jedna kreska,
    w ciągu następnych kilku (5-7) dni ubywa do dwóch i od tego poziomu
    nie trzyma dłużej niż 48 godzin. Generalnie u mnie bateria rozładowuje
    się wykładniczo do wskazań telefonu. Telefon ma "niebrandowany" soft
    a używam go od połowy kwietnia 2012.

    pzdr.
    art