  • 1. Data: 2010-07-21 09:05:20
    Temat: Instalacja Qt na Linuxie
    Od: Wojtek /aquaz/ Dziubiński <p...@a...eu>

    Witam.

    Po uruchomieniu ściągniętej binarki z qtsdk, zaakceptowaniu licencji
    docieram do takich komunikatów :

    --- cut ---
    Press [Enter] to continue :
    Select the components you want to install; clear the components you do
    not want
    to install. Click Next when you are ready to continue.

    Qt Creator : Y (Cannot be edited)

    Qt Development Libraries [Y/n] :

    Is the selection above correct? [Y/n]:

    Warning: MAUI
    Press [Enter] to continue :
    --- cut ---

    Od tego momentu mogę sobie nawet przytrzymać enter, ale więcej już nie
    zobaczę. Mogę też probówać potwierdzać, naciskać y, n, i każdą inną
    dowolną literkę, ale i tak wracam do tego samego ekranu.

    Czego on ode mnie chce z tym "Warning: MAUI"? Nawet google nie wiedzą OCB.

    --
    Wojtek Dziubinski

  • 2. Data: 2010-07-27 20:36:20
    Temat: Re: Instalacja Qt na Linuxie
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-07-21 11:05, Wojtek /aquaz/ Dziubiński wrote:
    > Po uruchomieniu ściągniętej binarki z qtsdk, zaakceptowaniu licencji
    > docieram do takich komunikatów :

    Czekaj, a po co? Nie ma w gotowej paczce w repo twojej ulubionej
    dystrybucji? Chcesz z niej tylko korzystać czy coś więcej?