  • 1. Data: 2014-08-12 19:49:33
    Temat: Inteligentny kask.
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    http://di.com.pl/news/50412,0,Inteligentny_kask_moto
    cyklowy_z_HUD_-_takie_wearables_maja_sens-Marcin_Maj
    .html
    Idea podoba mi się. Może się wkrótce doczekamy.

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2014-08-12 21:14:38
    Temat: Re: Inteligentny kask.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Aug 2014 19:49:33 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

    > http://di.com.pl/news/50412,0,Inteligentny_kask_moto
    cyklowy_z_HUD_-
    _takie_wearables_maja_sens-Marcin_Maj.html
    > Idea podoba mi się. Może się wkrótce doczekamy.

    IMHO kompletny bezsens. Delikany HUD paramterów moze tak ale nie wielki
    ekran i koniecznośc ładowania pewnie co godzinę

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2014-08-12 22:28:48
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "masti" napisał

    > IMHO kompletny bezsens. Delikany HUD paramterów moze tak ale nie wielki
    > ekran i koniecznośc ładowania pewnie co godzinę

    Dlaczego wielki? Mały obraz nieco z boku - podobny do tych wyświetlanych na
    szybie kokpitu myśliwca. A zasilanie bezprzewodowe....
    Albo na takiej zasadzie jak w czajniku bezprzewodowym :))

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2014-08-12 22:37:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-08-12 22:28, Hinek pisze:

    > A zasilanie bezprzewodowe....
    > Albo na takiej zasadzie jak w czajniku bezprzewodowym :))

    Czyli zasilanie w dupe kierowcy a na glowie elektrody ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2014-08-12 22:49:18
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał

    > Czyli zasilanie w dupe kierowcy a na glowie elektrody ?

    O właśnie :)
    W końcu i tak wszystko kończy się na dupie...

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2014-08-13 07:35:40
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-08-12 22:37, Kuczu pisze:
    > Czyli zasilanie w dupe kierowcy a na glowie elektrody ?

    Piwo dla tego Pana

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2014-08-13 07:37:37
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-08-12 22:28, Hinek pisze:
    > Albo na takiej zasadzie jak w czajniku bezprzewodowym :))

    Może bardziej jak w szczoteczce bezprzewodowej. Czyli pętla indukcyjna w
    spodniach na tyłku i pętla w kurtce w kołnierzu.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2014-08-13 07:38:43
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-08-13 07:37, Piotr Rezmer pisze:

    > Może bardziej jak w szczoteczce bezprzewodowej. Czyli pętla indukcyjna w
    > spodniach na tyłku i pętla w kurtce w kołnierzu.

    Ewentualnie generatorki wykorzystujące pęd powietrza + baterie słoneczne

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2014-08-13 09:52:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-08-13 07:38, Piotr Rezmer pisze:

    > Ewentualnie generatorki wykorzystujące pęd powietrza + baterie słoneczne

    zawsze mozna przymocowac dodatkowy akumulator na siedzeniu pasazera

  • 10. Data: 2014-08-13 10:29:18
    Od: MrG <g...@g...com>

    "Hinek" <h...@f...pl> wrote:
> [...]
    > szybie kokpitu myśliwca. A zasilanie bezprzewodowe....
    > Albo na takiej zasadzie jak w czajniku bezprzewodowym :))

    Dlaczego mały? Chyba ze z tylnej kamery, bo wskazówki nawigacji lepiej
    Michał bezpośrednio przed oczami a nie gdzieś z boku...

    --
    NC700XD