  • 1. Data: 2024-01-06 23:19:23
    Temat: Inteligentny mauzer
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Potrzebny jest lokalizator GSM, ale taki co będzie działał na swoim
    zasilaniu miesiące. Np. co tydzień się budzi i wysyła pozycję.
    Potrzebne 1000 szt. Firma chce monitorować swoje zbiorniki. Jest coś
    gotowego z półki?
    Podobno nie, ale...

    I drugi temat podobny. Jest technicznie możliwe, aby mauzery
    opuszczające firmę w kontenerze ciężarówką z takim lokalizatorem
    poinformowały na żądanie, że są na pace?

    Robert

  • 2. Data: 2024-01-07 09:15:26
    Temat: Re: Inteligentny mauzer
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

> [...]
    > opuszczające firmę w kontenerze ciężarówką z takim lokalizatorem
    > poinformowały na żądanie, że są na pace?

    Jakie zasilanie/objętość na baterie masz dostępną?
    --
    pzdr, j.r.

  • 3. Data: 2024-01-07 11:22:25
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 07.01.2024 o 09:15, Rutkowski, Jacek pisze:

    > Jakie zasilanie/objętość na baterie masz dostępną?

    Chcą to w nodze palety mauzera umieszczać, szczuję, że 120x90x60 mm.

    Robert

  • 4. Data: 2024-01-07 12:47:54
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 6.01.2024 23:19, Robert Wańkowski wrote:

    > Potrzebne 1000 szt. Firma chce monitorować swoje zbiorniki. Jest coś
    > gotowego z półki?
    > Podobno nie, ale...

    Lokalizatory pojazdów - jest tego masa. One na postoju wysyłają rzadko -
    mogą mieć nawet czujnik drgań do budzenia. Jeśli podasz napięcie ze
    stacyjki to wysyła "uruchomienie silnika" i wtedy wysyła często.
    Można kupić z abonamentem i wtedy na stronie się logujesz i widzisz swoje.

    > I drugi temat podobny. Jest technicznie możliwe, aby mauzery
    > opuszczające firmę w kontenerze ciężarówką z takim lokalizatorem
    > poinformowały na żądanie, że są na pace?

    To możesz zrobić dużo taniej (jednostkowo) za pomocą tagów RFID i
    czytnika przy wyjeździe.

    --
    Mirek.

  • 5. Data: 2024-01-07 13:03:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 07.01.2024 o 12:47, Mirek pisze:

> [...]
    > stacyjki to wysyła "uruchomienie silnika" i wtedy wysyła często.
    > Można kupić z abonamentem i wtedy na stronie się logujesz i widzisz swoje.

    Ale to ma działać kilka msc. Wróci do magazynu, to włożą nowy aku i
    dalej w Polskę.

    > To możesz zrobić dużo taniej (jednostkowo) za pomocą tagów RFID i
    > czytnika przy wyjeździe.

    Są takie systemy co z kilku metrów i przez metalowy kontener TIR
    odczytają tagi?

    Robert

  • 6. Data: 2024-01-07 13:17:48
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 7.01.2024 13:03, Robert Wańkowski wrote:

    > Ale to ma działać kilka msc. Wróci do magazynu, to włożą nowy aku i
    > dalej w Polskę.

    Kwestia baterii i trybu uśpienia.

    > Są takie systemy co z kilku metrów i przez metalowy kontener TIR
    > odczytają tagi?

    Metalowy kontener będzie problemem w każdym przypadku.
    Trzeba sprawdzać przed zamknięciem.

    --
    Mirek.

  • 7. Data: 2024-01-07 13:32:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 07.01.2024 o 13:17, Mirek pisze:

    > Kwestia baterii i trybu uśpienia.

    Dlatego szukają gotowca lub firmy, która tym się zajmie.

    > Metalowy kontener będzie problemem w każdym przypadku.
    > Trzeba sprawdzać przed zamknięciem.

    Jak wyżej.

    Robert

  • 8. Data: 2024-01-08 06:13:26
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Saturday, January 6, 2024 at 4:19:27 p.m. UTC-6, Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    > opuszczające firmę w kontenerze ciężarówką z takim lokalizatorem
    > poinformowały na żądanie, że są na pace?

    Namierz producenta/importera tego:
    https://allegro.pl/oferta/lokalizator-gps-gsm-sledze
    nie-tracker-tk103b-7885924875?bi_s=ads&bi_m=listing:
    desktop:queryandcategory&bi_c=MmQwMWRkMjQtYzgyZC00YT
    ZiLTgyNjktNzJkMWNlZTU1MTg0AA&bi_t=ape&referrer=proxy
    &emission_unit_id=3120189e-2528-4cb3-b718-14bedc6567
    3d

    fabrycznie ma 6dni uptime.
    Moze zrobia tak aby meldowal sie co 12h i bateria zyla dluzej?
    ta bateria to tez nie jest dramatycznie duza. Dla serii 1000sztuk moga cos lepszego
    zrobic.

    Ale 250pln to chyba koszt calego zbiornika...

    Nie sadze abys cos taniej/lepiej urzezbil...

  • 9. Data: 2024-01-08 10:17:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 08.01.2024 o 06:13, ptoki (ptoki) pisze:

> [...]
    zrobic.

    > Ale 250pln to chyba koszt calego zbiornika...
    >
    > Nie sadze abys cos taniej/lepiej urzezbil...

    Taniej nie musi być, byle było i działało.
    Są inteligentne mauzery. Chyba dwie firmy je produkują. Mają wbudowaną
    wagę, lokalizator, wymienne wkładany i inne bajery. Nieco wyższy od
    normalnego, wygląda jak toy-toy. Kosztuje chyba 1 kEUR.
    Chcą kupić kilka, bo mają jednego specyficznego klienta na te
    chemikalia, ale resztę chcą taniej oczipować.

    Robert

  • 10. Data: 2024-01-08 10:48:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    ZiLTgyNjktNzJkMWNlZTU1MTg0AA&bi_t=ape&referrer=proxy
    &emission_unit_id=3120189e-2528-4cb3-b718-14bedc6567

    Rozmawiałem, może coś z tego będzie. Mają taki:
    https://gomedia.net.pl/pl/p/Lokalizator-Tracker-GPS-
    Coban-108-10000-mAh/244
    6 msc. działania w dokumentacji (w rozmowie powiedzieli, że w
    rzeczywistości mniej), przy takiej ilości może producent da lepsze aku.

    Robert