  • 1. Data: 2007-02-14 12:03:35
    Temat: Internet DSL i bu*del
    Od: n1k3r <n...@m...pl>

    Hejka...
    nie wiem czy to normalne, ale po założeniu przeze mnie wymówienia na
    świadczenie usługi DSL (pismo złożone w telepunkcie z potwierdzeniem)
    rachunki przestały przychodzić ale modem oraz sygnał mam w biurze dalej :|

    Czy na prawdę TPsa ma aż tak duży burdel ?

    PS. korzystam sobie za free ok 2 miesięcy :|

    Pzdr.

  • 2. Data: 2007-02-14 12:22:21
    Temat: Re: Internet DSL i bu*del
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    n1k3r napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy na prawdę TPsa ma aż tak duży burdel ?
    >
    > PS. korzystam sobie za free ok 2 miesięcy :|

    hmmm
    moje SDI działało prawie rok od czasu wymówienia, a przestało działać bo
    założyłem w to miejsce DSL. po 3 miesiącach gdy już miałem ten DSL
    dzwoni do mnie pani z TP i się pyta czy nie chce zmienić łącza na DSL bo
    SDI które mam jest wonlne itp. :)

  • 3. Data: 2007-02-14 13:41:03
    Od: "Adam Wołk-Jankowski" <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    Znam przypadek gdzie Polpak-T 2Mbps (ten stary za ok 2500zl miesiecznie)
    dzialal przez 16 misiecy... do czasu awarii.
    Najlepsze jest to, ze ta firma miala kilkanascie polpakow w roznych
    lokalizacjach i ani tepsa nie zauwazyla, ze nikt za lacze nie placi ani
    klient nie cieszyl sie, ze ma lacze za darmo bo tego nie zauwazyl ;)

    Ja przez dlugi czas (ok 3 lata) nie placilem za jedna dzierzawke, co wyszlo
    dopiero jak zlozylem hurtowo rezygnacje a tepsa dalej wystawiala faktury i
    celem zrobienia wlasciwej korekty trzeba bylo sie doliczyc czego i ile mam.

    Lacza z ktorych zrezygnowalem w duzej wiekszosci dalej nie zostaly
    zlikwidowane/zablokowane - pewnie sa zdejmowane tylko przy okazji jak gdzies
    jest potrzebna wolna para.

    Znajomy zmienial mieszkanie - w starym zrezygnowal z telefonu i neo. W nowym
    byly jakies druty wiec podpisal umowe na abonament telefoniczny.
    Pewnego dnia, od tak sobie, podlaczyl modem ze swoim loginem i okazalo sie,
    ze dziala - korzysta juz kilka miesiecy z darmowej Neostrady.

    Wiec jak widac burdel jest i to spory.
    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski

  • 4. Data: 2007-02-14 15:40:54
    Od: "Ravel" <r...@o...pl>

    Wam moze sie udalo. u mnie np byl taki przypadek, ze migrowalem z
    DSL1Mb na DSL2Mb. przez 2mc rachunki przychodzily jak za DSL1Mb. ale
    juz w 3mc po migracji dostalem rachunek na 800zl w tym prawie -400zl
    korekty, czyli jednym slowem wyrownali sobie wszystko co do
    grosika...
    wczesniej posiadalem neo, nastepnie migrowalem na DSL, okazalo sie, ze
    dostalem zepsuty modem, a ze siec musialem jakos utrzymac przy zyciu
    wiec z ciekawosci podpialem modem na starych danych no i dzialalo
    przez ok 7dni z predkoscia DSL, potem wszytsko z modemem zalatwili.
    konto mailowe neostrady dzialalo jeszcze przez kilka mc. teraz nawet
    nie mam starych danych neo, zeby spr czy to dziala...

  • 5. Data: 2007-02-14 17:48:51
    Temat: [OT]Re: Internet DSL i bu*del
    Od: Waldemar Fraś <"Waldemar.Fras["@]ekrakow[.]net>

    n1k3r pisze:
> [...]
    >
    > Czy na prawdę TPsa ma aż tak duży burdel ?
    >
    > PS. korzystam sobie za free ok 2 miesięcy :|

    A ja jedyne co nie zapomne to zmienianie u nich czegokolwiek i
    zakladanie. Robia to tak jaby chcieli uprawiac sex z jezem...

    DSL4M zakladaja od listopada... i caly czas jest tuz tuz:d

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś

  • 6. Data: 2007-02-14 19:26:31
    Temat: Re: [OT]Re: Internet DSL i bu*del
    Od: glappo <g...@A...banita.MAlL.pl.SPAMEK>

    Waldemar Fraś napisał(a):

    > A ja jedyne co nie zapomne to zmienianie u nich czegokolwiek i
    > zakladanie. Robia to tak jaby chcieli uprawiac sex z jezem...
    >
    > DSL4M zakladaja od listopada... i caly czas jest tuz tuz:d

    bo najwazniejsza jest gra wstepna ;-0

    a co tyczy meritum to chaos wynika ze skali oraz z tego ze podobnie jak
    np. w vectrze technicy od kabli to czesto zewentrzne firmy dostajace
    ryczalt za wykonana robote
    czyli X zł za podlaczenie - to trzeba wykonac bo klient chce aby dzialalo
    Y zł za odlaczenie to wypada wykonac ale czasem komu by sie chcialo
    skoro trzeba gdzies tam isc a klient sie nieskarzy ze dziala ;-)

  • 7. Data: 2007-02-14 22:40:13
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    Waldemar Fraś wrote:

    > A ja jedyne co nie zapomne to zmienianie u nich czegokolwiek i
    > zakladanie. Robia to tak jaby chcieli uprawiac sex z jezem...
    >
    > DSL4M zakladaja od listopada... i caly czas jest tuz tuz:d

    Ja miałem podobny problem - najprawdopodobniej pomoglo wysylanie maili
    do wszystkich swietych w TP ze skargami + skargi via FAX (laduje to w
    ich systemie, do ktorego masz dostep przez strone tp). Większość
    pracowników TP ma adresy w stylu I...@t...pl.

    Nastepnego dnia ok 20 jakas panienka z drugiego konca polski zadzwonila
    do mnie z informacja, ze dostala maila i chce aktywowac usluge 4M
    (1M->4M). Szczerze mówiąc dokładnie nie była pewna jaką usługę
    zamówiłem, w każdym razie po 1.5 mies czekania od złożenia wniosku i ok
    30 dni od podpisania umowy, łącze udało się przełączyć w 30 minut. (Po
    30 dniach wg umowy możesz domagać się odszkodowania)

    Uroku dodaje fakt, że TP wystawiła złą fakturę na tą usługę, zamiast 1zł
    w promocji jesiennej policzyli cos ponad 200 netto za DSL1000. I tak
    sie kiwam miesiac w miesiac z kolejnymi uznanymi reklamacjami... Burdel,
    że hej.. Nie mam danych, ale sądze, że obsługa tego burdelu to w skali
    kraju niezły 'grosz'

    --
    Rafał Łukawski
    http://rafal.lukawski.pl/

  • 8. Data: 2007-02-15 09:33:18
    Od: m...@t...pl

    to teraz moje story w z tpsa

    w listpadzie rezygnwalem z dsl w ramach zmiany regulaminu na
    swiadczenie usług powszechnych,,,dałem sie namowic na zmiane
    rezygnacji na cesje na moja firme, wczesniej było na osobe
    fizyczna,,,namowila mnie zona aby se gadac z mama,,

    no i dsl wyłaczyli ok, 5go styczni, rezygnacja z konca listopadam,,
    telefon wyłaczyli ok 10-15 stycznia,,i do teraz nie właczyli,,,a pare
    dni temu okazało sie ze moj numer trafil do kogos z mojej okolicy i
    właczyli go tej osobie 1go lutego, pomimo ze moja umowa na cesje jest
    z 15 stycznia,,,,złozyłem skarge, domagam sie zwrotu numeru i czekam,,,

  • 9. Data: 2007-02-15 12:15:38
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Waldemar Fraś wrote:
    > A ja jedyne co nie zapomne to zmienianie u nich czegokolwiek i
    > zakladanie. Robia to tak jaby chcieli uprawiac sex z jezem...
    >
    > DSL4M zakladaja od listopada... i caly czas jest tuz tuz:d

    Rozwiązanie tego problemu polskiego internetu jest akurat dziecinnie proste:
    1) dzwonisz do biura pelnomocników zarządu do spraw interwencji
    (225272711, 225272736)
    2) robisz "zjebkę"
    3) po maksymalnie tygodniu cieszysz się nowym DLS-em

    Pomaga też wysyłanie e-maila na konto prezesa TPSA (hint:
    i...@t...pl).

    Oczywiście że on tego nie czyta ale konto jest monitorowane i nie
    zdarzało mi się, żebym czekał dłużej niż 3 dni na telefon zwrotny.

    Powodzenia

    Piotrek

  • 10. Data: 2007-02-15 14:54:12
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Piotrek pisze:

    > Pomaga też wysyłanie e-maila na konto prezesa TPSA (hint:

    A i w literaturze opisany jest przypadek, kiedy pomogło wysłanie listu
    do premiera Francji ;-)

    Marek