  • 1. Data: 2007-02-13 12:43:33
    Temat: Re: hyperion skupuje sieci
    Od: m...@t...pl

    swego czasu oferowali wykup na pomorzu to ze znanych mi firm zadna sie
    nie sprzedała bo takie ceny zaspiewali ze hyperion odpadł, bo kto
    sprzeda dobrze prosperujaca siec , nawet nie byli zainteresowali ale
    dla ciekawosc "ile"

  • 2. Data: 2007-02-13 13:06:51
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

> [...]
    >nie sprzedała bo takie ceny zaspiewali ze hyperion odpadł, bo kto
    >sprzeda dobrze prosperujaca siec , nawet nie byli zainteresowali ale

    wiesz, ale część nieoświeconych da się na to nabrać, no i na marketingową
    paplanine...
    Jakiś tam procent się sprzeda a hyperion na tym zarobi przez obniżenie
    kosztów
    chociażby łączy i stałą opłatę za obsługę.

    Ciekawi mnie jak wygląda inwestowanie potem - Hyperion mówi - ok
    kładziemy światłwodów za 200tyś - a właściciel 49% mówi - ale ja nie mam 102
    tyś.
    No to hyperion - hehe, no to po Was bo zarząd podjął decyzje i jak nie
    wyskoczycie
    z kasy to tracicie swoje procenty...

    I w ten sposób nie budując nic - podwyższając np kapitał zakładowy może
    przejąć resztę udziałów..

    Marcin

  • 3. Data: 2007-02-13 14:03:38
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Marcin Kuczera napisał(a):

> [...]
    > wyskoczycie
    > z kasy to tracicie swoje procenty...
    >
    > I w ten sposób nie budując nic - podwyższając np kapitał zakładowy może

    heh.. a ja myślałem, że jak kupują to wszystko..

  • 4. Data: 2007-02-13 14:06:03
    Od: none <n...@n...pl>

    kulek wrote:
    > heh.. a ja myślałem, że jak kupują to wszystko..

    kupuja sp z o.o. wiec udzialy...

  • 5. Data: 2007-02-13 16:36:54
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Dnia Tue, 13 Feb 2007 15:06:03 +0100, none napisał(a):

    > kupuja sp z o.o. wiec udzialy...

    No ale moga kupic 100% udzialow, no nie ? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz

  • 6. Data: 2007-02-13 16:40:53
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > No ale moga kupic 100% udzialow, no nie ? ;)

    a po co 100% skoro 51% wystarczy żeby w 100% kontrolować spółkę ?

    A kolejne 49% można zdobyć różnymi metodami... baaardzo różnymi...

    Marcin

  • 7. Data: 2007-02-13 16:47:51
    Od: none <n...@n...pl>

    Adam Szendzielorz wrote:
    > No ale moga kupic 100% udzialow, no nie ? ;)
    > pozdr.

    pewnie ze moga ;) ale nie robia tego od razu...

  • 8. Data: 2007-02-13 16:52:24
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    none napisał(a):

    > kupuja sp z o.o. wiec udzialy...

    to ile jest sieci zrobionych jako sp z o.o. ?

    Swoja drogą jaka spółka z o.o. będzie chciała sprzedać swoją sieć ?

  • 9. Data: 2007-02-13 16:57:30
    Od: none <n...@n...pl>

    kulek wrote:
    > to ile jest sieci zrobionych jako sp z o.o. ?

    Niewiem

    > Swoja drogą jaka spółka z o.o. będzie chciała sprzedać swoją sieć ?

    Te co chcialy, mozesz zobaczyc na http://www.inwestor.hyperion.pl/
    Latwiej kupic/sprzedac sp z o.o. niz dzial gosp/sp cyw ;)

  • 10. Data: 2007-02-13 17:01:13
    Od: Artur Zakrzewski <a...@a...pl>

    In article <eqspmo$ub8$1@polsl.pl>, m...@l...usun-to.pl says...
    > a po co 100% skoro 51% wystarczy żeby w 100% kontrolować spółkę ?
    >
    > A kolejne 49% można zdobyć różnymi metodami... baaardzo różnymi...

    Pan od ciasteczek dziwne rzeczy wyprawia...

    art