  • 1. Data: 2004-09-09 08:49:24
    Temat: !! Internet bezprzewodowo ??
    Od: Paweł Sarzała <s...@i...pl>

    Witam grupowiczow

    Moze to NTG ale prosze o wyrozumialosc.
    Mam taki problem a wlasciwie pytanie. Mam w domu staly dostep do
    internetu. Kupilem laptopa i chcialbym podlaczyc internet bezprzewodowo.
    Wiem ze jest taka mozliwosc lecz nie wiem jak to wykonac technicznie ?? Co
    trzeba kupic zeby to zadzialalo ?? Prosze o ile to mozliwe o polecenie
    konkretnych nazw i modeli akcesorii ktore beda do tego potrzebne i bede
    musial kupic

    Z gory dziekuje.

    --
    Paweł Sarzała
    Automatyka i Metrologia

  • 2. Data: 2004-09-09 09:56:14
    Temat: Re: !! Internet bezprzewodowo ??
    Od: l_uka <N...@p...fm>

    Paweł Sarzała wrote:
    > Moze to NTG ale prosze o wyrozumialosc.

    mkfs -t myslenie /dev/brain

    FUT alt.pl.wirelesslan

    --
    Łukasz Grąbczewski
    LG1028-RIPE www.legionowo.eu.org

  • 3. Data: 2004-09-09 10:49:52
    Od: "Okon" <p...@m...pl>

> [...]
    > trzeba kupic zeby to zadzialalo ?? Prosze o ile to mozliwe o polecenie
    > konkretnych nazw i modeli akcesorii ktore beda do tego potrzebne i bede

    ----------------------------->
    access point wirelessowy ci jest potrzebny ktory wepniesz do
    "stalego dostepu do internetu"

    pz.
    Okon

  • 4. Data: 2004-09-09 22:06:55
    Od: "sotb" <k...@z...pl>

    Użytkownik "Okon" <p...@m...pl> napisał w wiadomości
    Co

    > ----------------------------->
    > access point wirelessowy ci jest potrzebny ktory wepniesz do
    > "stalego dostepu do internetu"

    I PCIMCIA do laptopa

    SOTB

  • 5. Data: 2004-09-16 18:28:23