  • 1. Data: 2004-09-09 12:04:09
    Temat: Neostrada i 22%vat czy cena pozostanie bez zmian ??
    Od: "plendil" <p...@o...pl>

    Witam

    Wiadomo już, że będzie vat na internet dla osób fizycznych i to w wysokości
    22% (stawka podstawowa)Na forum neostrady spotkałem sie z info ze tpsa podobno
    ma obniżyc stawkę netto tak zeby klienci nie odczyli podwyżki vatu.Znając
    naszego francuskiego dostawce za bardzo w to nie wierze .Ale kto wie. Czy ktos
    z forumowiczów wie cos na ten temat.??

    Pozdro

    plendil

  • 2. Data: 2004-09-09 12:20:39
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "plendil" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > naszego francuskiego dostawce za bardzo w to nie wierze .Ale kto wie. Czy

    trzeba by uwaznie przeczytac umowe o neostrade
    IMHO stawka netto pozostanie ta sama

    zreszta wszystkie dzialania operatora wskazuja na chec zalapania jak
    najwiekszej ilosci klientow na 2 letnie umowy zanim wprowadzona zostanie
    normalna stawka VAT

    --
    Mateo

  • 3. Data: 2004-09-09 12:44:01
    Od: "plendil" <p...@o...pl>

> [...]
    >
    > zreszta wszystkie dzialania operatora wskazuja na chec zalapania jak
    > najwiekszej ilosci klientow na 2 letnie umowy zanim wprowadzona zostanie

    Ok, ale w umowie - regulaminie jest powiedziane ze umowe mozna aneksowac.

    pozdro

  • 4. Data: 2004-09-09 13:29:43
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > Na forum neostrady spotkałem sie z info ze tpsa podobno
    > ma obniżyc stawkę netto tak zeby klienci nie odczyli podwyżki vatu.
    A jaki interes mialaby w tym &TP? Zadowolenie klientow odpada.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 5. Data: 2004-09-09 13:45:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jakub Zukowski napisał(a):

    [...]

    > A jaki interes mialaby w tym &TP? Zadowolenie klientow odpada.

    Sam widzialem kolejki do okienka, w ktorym podpisywalo sie umowy
    na ta najtansza neostrade - wniosek - cena w okolicach 60 zl
    przyciaga im klientow masowo. Skoro juz maja mozliwosci
    techniczne to pewnie beda szli w masowe instalacje. Mysle,
    ze wzrost ceny o 22% skutecznie te kolejki rozladuje, mysle
    tez ze TP zdaje sobie z tego sprawe ;)

    j.

  • 6. Data: 2004-09-09 13:49:20
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > Sam widzialem kolejki do okienka, w ktorym podpisywalo sie umowy
    > na ta najtansza neostrade - wniosek - cena w okolicach 60 zl
    > przyciaga im klientow masowo.
    Zgadza sie, tylko nie jestem pewien czy aby tp "byla w stanie" obnizyc cene
    neostady o 12,98 PLN...

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 7. Data: 2004-09-09 14:23:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jakub Zukowski napisał(a):

    > Zgadza sie, tylko nie jestem pewien czy aby tp "byla w stanie" obnizyc cene
    > neostady o 12,98 PLN...

    Wydaje mi sie, ze wymysla jakas promocje w stylu "plac jak bez VAT-tu" z
    jakimis haczykiem-cydografem... ;)

    j.

  • 8. Data: 2004-09-09 17:25:15
    Od: "Theli" <t...@v...ci.uw.edu.pl>

> [...]
    > techniczne to pewnie beda szli w masowe instalacje. Mysle,
    > ze wzrost ceny o 22% skutecznie te kolejki rozladuje, mysle

    Sadzisz, ze ludzie przejda masowo do konkurencji? Przeciez wzrost vat bedzie
    dotyczyl wszystkich...w segmencie najtanszych lacz za bardzo nie ma z czego
    schodzic. Co najwyzej moga podwyzszyc predkosc lacza o 22% zeby klient nie
    stracil :)))))))))))))

    Theli

  • 9. Data: 2004-09-09 18:12:47
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Theli wrote:

> [...]
    > schodzic. Co najwyzej moga podwyzszyc predkosc lacza o 22% zeby klient nie

    sadzisz ze wtedy koszty nie wzrosna dla firmy ?

    --
    VoMi7

  • 10. Data: 2004-09-09 18:51:23
    Od: "Theli" <t...@v...ci.uw.edu.pl>

    > sadzisz ze wtedy koszty nie wzrosna dla firmy ?

    1: nie wzrosna tak bardzo jak koszty obnizki ceny. Poza tym wiele, wiele
    osob (zaryzykuje: wiekszosc abonentow neo128) i tak nie wykorzystaloby
    wyzszego transferu (czyt. nie obciazyloby znaczaco sieci). Twierdze tak na
    swoim przykladzie. Podnioslem transfer userom 100% a obciazenie lacza
    wzroslo o ok. 20%.
    2: user neo wykorzystalby w takim przypadku limit wczesniej :))

    Theli