  • 1. Data: 2009-05-16 08:52:10
    Temat: Internet na karte a podatek
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Zastanowiła mnie ostatnio możliwość odliczenia internetu na kartę od
    podatku. Czy taka możliwość istnieje, a jeśli tak to jakie dokumenty
    należy przed US przedstawić w razie kontroli?
    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 2. Data: 2009-05-16 09:27:47
    Temat: Re: Internet na karte a podatek
    Od: osiek <o...@g...pl>

    ztomasz pisze:
    > Zastanowiła mnie ostatnio możliwość odliczenia internetu na kartę od
    > podatku. Czy taka możliwość istnieje, a jeśli tak to jakie dokumenty
    > należy przed US przedstawić w razie kontroli?
    Na dobrą sprawę nie możesz. Jedynie co ewentualnie to zetsaw startowy o
    ile znalazłoby się tam sformułowanie że to jest dostęp do internetu czy
    coś podobnego. Doładowań nie możesz, bo są to wszelakiego zastosowania
    doładowania a nie tylko i wyłącznie do netu, a żeby odpisać koszty
    internetumusi być na fakturze wyszczególniona pozycj ainternet i to
    wyrażnie (tu kłaniają się kłopoty tych co mają nestradę z TV). To wyżej
    oczywiście dot podatku dochodowego od osób fizycznych. Dla DG po prostu
    wrzucasz fakturę w koszty i nie ma znaczenia czy wykorzystałęś to na
    internet, rozmowy czy konkursy SMSow (praktycznie bo w teorii to możesz
    odliczyć tylko tą część która jest kosztem uzyskania przychodu ;) )