  • 1. Data: 2009-05-16 08:47:31
    Temat: przerwa w dochodzeniu smsów - psuje mi się telefon?
    Od: k...@o...pl

    Wczoraj (sieć Orange) nie dostawałem sms-ów. dopiero dziś rano po
    włączeniu telefonu dostałem wszystko na raz.
    Nie dostawałem smsów za równo z numerów komórkowych jak i z bramki
    internetowej.
    Natomiast normalnie rozmawiałem przez telefon(połączenia
    przychodzące), łączyłem sie z netem.
    Nie było to wina braku miejsca - na karcie jeszcze wolne miejsce jest
    z resztą rano żadnych wiadomości ani danych z karty nie usuwałem.
    Telefon nokia n82. Dziwne.

  • 2. Data: 2009-05-16 08:55:02
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    k...@o...pl pisze:
    > Natomiast normalnie rozmawiałem przez telefon(połączenia
    > przychodzące), łączyłem sie z netem.

    I to laczenie z netem moze miec wplyw. U mnie w IPLUSIE sms czasami sie
    wieszaja az do momentu zakonczenia sesji.
    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 3. Data: 2009-05-16 10:14:52
    Od: "Sslaus" <s...@g...coom>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    >Nie było to wina braku miejsca - na karcie jeszcze wolne miejsce jest
    >z resztą rano żadnych wiadomości ani danych z karty nie usuwałem.

    u mnie czasem tez sie tak dzialo i pomoglo wyłączenie 3G. Swoja droga
    telefon w trybie 3G czasem tez połączen nie odbierał (poza zasiegiem dla
    dzwoniącego)
    E51/orange

  • 4. Data: 2009-05-16 11:43:02
    Od: k...@o...pl

    On 16 Maj, 12:14, "Sslaus" <s...@g...coom>
    wrote:

    > u mnie czasem tez sie tak dzialo i pomoglo wyłączenie 3G. Swoja droga
    > telefon w trybie 3G czasem tez połączen nie odbierał (poza zasiegiem dla
    > dzwoniącego)
    > E51/orange
    Ja z kolei miałem ustawione na tylko gsm..

    a połączenie z netem było tylko od czasu do czasu nie cały czas.

  • 5. Data: 2009-05-21 12:14:23
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>

    On 2009-05-16 13:43, k...@o...pl wrote:
    > On 16 Maj, 12:14, "Sslaus"<s...@g...coom>
    > wrote:

    > a połączenie z netem było tylko od czasu do czasu nie cały czas.

    U mnie podobny efekt znikl jak poszedlem do salonu i "naprawili" mi karte sim.

    K.

    --
    Krzysztof
    noSiG

    "Everything has beauty, but not everyone sees it."
    Confucius (551 BC - 478 BC); Chinese philosopher.