  • 1. Data: 2010-06-27 19:58:40
    Temat: Internet w Erze za 9zł - korzystanie z komputera.
    Od: kffiatek <k...@s...op.pl>

    Czy w abonamencie Era kupując internet za 9zł na 6 miesięcy będzie można
    podłączyć telefon do komputera jako modem i korzystać?
    W regulaminie piszą, że tylko telefon, ale jak to sprawdzają?
    Z kolei w podobnej usłudze w TakTaku, w regulaminie jest napisane, że
    "nie gwarantują" że z komputerem zadziała.
    Macie doświadczenie? Taki net by mi wystarczył, ale czasem by mi się
    przydało z komputera skorzystać.

    A gdyby się jednak nie dało z komputera, jak to wtedy będzie? W ogóle
    już nie użyję tego telefonu jako modemu do komputera czy naliczy mi
    normalnie opłaty za transfer?

    pozdrawiam
    --
    kffiatek

  • 2. Data: 2010-06-27 20:17:03
    Temat: Re: Internet w Erze za 9zł - korzystanie z komputera.
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-06-27 21:58, kffiatek napisał/a:

> [...]
    >
    > A gdyby się jednak nie dało z komputera, jak to wtedy będzie? W ogóle
    > już nie użyję tego telefonu jako modemu do komputera czy naliczy mi

    Trochę z innej strony - widziałeś jaki w tej ofercie jest limit danych
    do pobrania z sensowną prędkością i do jakiej prędkości transfer jest
    przycinany po przekroczeniu tego limitu?

    PS. Z takim limitem (i prędkością po przycięciu) to chyba tylko na GG
    wystarczy ;-)

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-06-27 20:54:22
    Od: kranu <k...@l...pl>

    kffiatek pisze:

> [...]
    >
    > A gdyby się jednak nie dało z komputera, jak to wtedy będzie? W ogóle
    > już nie użyję tego telefonu jako modemu do komputera czy naliczy mi

    Używałem telefonu z pakietem jako modem do komputera i nie naliczyło
    dodatkowych kosztów ale 100MB się szybko skończyło i internet
    praktycznie przestał działać.

  • 4. Data: 2010-06-28 19:28:00
    Temat: Re: Internet w Erze za 9zł - korzystanie z komput=?UTF-8?B?ZXJhLg==?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    kffiatek wrote:
    > Czy w abonamencie Era kupując internet za 9zł na 6 miesięcy będzie
    > można podłączyć telefon do komputera jako modem i korzystać?

    Tak.

    > regulaminie piszą, że tylko telefon, ale jak to sprawdzają?

    Nie muszą sprawdzać. Ilość danych bez ograniczenia prędkości robi
    swoje.

    > Z kolei
    > w podobnej usłudze w TakTaku, w regulaminie jest napisane, że "nie
    > gwarantują" że z komputerem zadziała.

    Zwykle chodzi o to, że nie pomogą na infolinii oraz że nie
    gwarantują wydajności (a szybkości za pomocą samego telefonu raczej
    nie zmierzysz, ani nie wykorzystasz skutecznie z maksymalną
    szybkością).

    > Macie doświadczenie? Taki
    > net by mi wystarczył, ale czasem by mi się przydało z komputera
    > skorzystać.

    Nie ma przeszkód technicznych.

    > A gdyby się jednak nie dało z komputera, jak to wtedy będzie? W
    > ogóle już nie użyję tego telefonu jako modemu do komputera czy
    > naliczy mi normalnie opłaty za transfer?

    W zasadzie przy tym układzie na naszym rynku
    (techniczno-zwyczajowo-marketingowo-regulaminowym) nie podstawy do
    naliczenia czegokolwiek. Po prostu po jakimś czasie już... sam
    zrezygnujesz :) To nie są czasy nielimitowanego pakietu WAP.

    Jakub

  • 5. Data: 2010-06-29 12:17:22
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > zrezygnujesz :) To nie są czasy nielimitowanego pakietu WAP.

    10zł pamiętam płaciłem i trzymałem to bardzo dlugi ze 2 lata

    ciekawe czy jak do dzis by to trzymał, czy jakas kombinacja umozliwiłaby mi
    uruchomienie neta

    pamietam dało się uruchomic na PC gg przez TEN wap :)

    oj to było coś wtedy
    mobilne gg za darmo szpan na maxa :)

  • 6. Data: 2010-06-30 00:12:35
    Temat: Re: Internet w Erze za 9z - korzystanie z komputera.
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Amir wrote:
    > ciekawe czy jak do dzis by to trzyma, czy jakas kombinacja umozliwiaby
    > mi uruchomienie neta

    Bez problemu. Gorzej niestety z aparatami, które mają obsługę tego
    zabytkowego protokołu WAP. Tam było jakieś dziwne ograniczenie co do
    wersji, czy coś.

    > pamietam dao si uruchomic na PC gg przez TEN wap :)

    Full dostęp do wszystkiego - TCP/IP pakowane następnie w protokół
    WAP, a potem rozpakowywane na serwerze.

    > oj to byo co wtedy
    > mobilne gg za darmo szpan na maxa :)

    A jaaaak. A jaki słodki narzut... i panowie z BOA dzwoniący, że
    "zauważyli niewłaściwy sposób korzystania z usługi" :)

    Jakub