  • 1. Data: 2010-06-28 13:08:06
    Temat: Orange POP a Orange Free na karte
    Od: " Janusz" <a...@g...pl>

    Witam,
    Używam obecnie Orange POP, czasami potrzebuję nieco internetu poza domem, więc
    nie opłaca mi się za bardzo zakup modemu i oddzielnej karty. Pomyślałem o
    podłączeniu telefonu do netbooka (N85, więc raczej powinno być szybko, jak
    będzie odpowiedni zasięg).
    Znalazłem ofertę Orange Free na kartę, ceny rozmów jak w POP, ale transmisja
    znacznie tańsza. Gdzie jest haczyk? Bo z mojego "laickiego" porównania wynika,
    że różnica jest tylko w cenie interentu? Jeśli tak, to będę migrować do tego.

    Dodam, że korzystam z doładowań z telefonu z abo (chyba też jest w orange
    free), a w orange jestem, bo muszę :) więc proszę nie namawiać na zmianę.

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2010-06-28 13:10:48
    Temat: Re: Orange POP a Orange Free na karte
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-06-28 15:08, Janusz pisze:

> [...]
    > że różnica jest tylko w cenie interentu? Jeśli tak, to będę migrować do tego.

    Na oko w braku opcji obnizajacych koszty (wybrane, pakiety sms i takie
    tam), ale znam pobieznie.

  • 3. Data: 2010-06-28 17:24:36
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Janusz pisze:
    > Witam,
    (...)

    > Gdzie jest haczyk?

    Ceny rozmów - te same. ale w POP za 10zł masz 1000minut w sieci+stacjon.
    natomiast w free, załaduj za 100zł - dostaniesz chyba 6gb na transfer, a
    kase przelej(lub sprzedaj) na popa - bedziesz miał za co gadać.

    ToMasz

  • 4. Data: 2010-06-29 05:38:00
    Od: "Janusz" <d...@p...onet.pl>

    Orange free to najlepsza oferta na rynku. Sam z niej korzystam, przebywając
    właściwie na wsi. Prędkość łacza dochodzi do 300 kbps, a np. Era ma tylko 60
    kbps, i w ogóle zasięgu Ery czasem nie ma.
    Polecam Orange Free na kartę.

  • 5. Data: 2010-06-29 07:09:59
    Od: "Darek " <d...@g...pl>

    > Orange free to
    najlepsza oferta na
    rynku. Sam z niej
    korzystam,
    przebywając
    > właściwie na wsi.
    Prędkość łacza
    dochodzi do 300
    kbps, a np. Era ma
    tylko 60
    > kbps, i w ogóle
    zasięgu Ery czasem
    nie ma.
    > Polecam Orange
    Free na kartę.

    Z ta predkoscia to
    oczywiscie nie
    wszedzie jest tak
    dobrze. Tam gdzie
    ja uzywam to
    predkosc zwykle nie
    przekracza 50 kbs a
    jest dobry zasieg
    EDGE, wiec powinno
    byc 4 razy szybciej.
    I jeszcze jedna
    wada to taka, ze
    polaczenie jest
    przez proxy i nie
    da sie tego
    wylaczyc, z tego
    powodu niektore
    strony sie nie
    wyswietlaja
    prawidlowo.
    Ale cenowo to jest
    bardzo dobra oferta.

  • 6. Data: 2010-06-29 11:56:09
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Darek
    z dnia: 2010-06-29 09:09:
    > najlepsza oferta na
> [...]
    to wiersz jest?

    Paweł

  • 7. Data: 2010-06-29 17:22:17
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Paweł Gąska pisze:
    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od Darek
    > z dnia: 2010-06-29 09:09:

    > to wiersz jest?

    nie. On ma inny ekran. Mniejszy trochę

    ToMasz

  • 8. Data: 2010-07-05 14:06:47
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Janusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przebywając właściwie na wsi. Prędkość łacza dochodzi do 300 kbps, a np.
    > Era ma tylko 60 kbps, i w ogóle zasięgu Ery czasem nie ma.

    Też sądziłem iż jest to dobra oferta (niskie ceny, dobry transfer i zasięg),
    dopóki nie przetestowałem.
    Kompresowanie plików graficznych unieozliwia komfortowe przeglądanie stron
    www (zwłaszcza galerii). Nie da się tego wyłączyć (kompresja jest
    obowiązkowa). Jednym słowem Orange Free na Kartę świetnie się nadaje do
    ściagania plików z sieci - do niczego więcej.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski