  • 1. Data: 2007-03-21 14:12:37
    Temat: Internet z toya czy z TPSA?
    Od: "JerzyK." <l...@g...pl>

    Witam,
    Chciałbym w domu mieć dostęp do internetu,
    niestety nie wiem z czyich usług korzystać
    (jak w temacie). Na co poza ceną i limitami
    zwrócić uwagę?
    Z góry dziękuję
    JK

  • 2. Data: 2007-03-21 14:36:15
    Temat: Re: Internet z toya czy z TPSA?
    Od: "marekk" <w...@N...pl>

    jakie limity?

    --

    pozdrawiam
    marekk

  • 3. Data: 2007-03-21 15:17:03
    Od: "JerzyK." <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > jakie limity?

    Np.w TVK TOYA
    Szybkość pobierania danych: 1024 kb/s
    Limit danych: 25 GB
    abonament 69 zł (um. 12 m-cy)
    A w TPSA nie ma już limitów.

    Pozdrawiam
    JK

  • 4. Data: 2007-03-21 15:21:48
    Od: Pink <P...@W...op.pl>

    Dnia 2007-03-21, o godzinie 15:12:37, użytkownik *JerzyK.* napisał(a) w
    wiadomości: <news:etregl$39d$1@inews.gazeta.pl>

    Na wybór odpowiedniej grupy.

    Pink