  • 41. Data: 2012-09-30 03:27:51
    Temat: Re: Inwalidzi za kółkiem
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "normales" <n...@m...les>

    > Ślepiec (pomijając oślepionego niedawno) pójdzie ulicą dużo pewniej, niż
    > widzący ale z zasłoniętymi oczami.
    > Jednoręki swoją jedną ręką ogarnie auto zwykle lepiej, niż zdrowy, ale z
    > unieruchomioną tymczasowo ręką.
    > Zapewne ma też auto dostosowane, np. jakaś gałka na kierownicy.

    To czemu inni tej gałki nie mogą mieć ? :-)

  • 42. Data: 2012-09-30 03:29:24
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > A tak prawde mowiac to ten telefon mocno przeszkadza ..

    .. jak jest w kieszeni, ale na siedzeniu już nie uwiera

  • 43. Data: 2012-09-30 03:31:42
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "t?"

    > Ty już chyba jesteś, tyle, że umysłowym, bo nie zrozumiałeś głównego
    > przesłania tego tematu, którym NIE JEST zakazywanie jazdy inwalidom,
    > tylko krytyka idiotycznych zakazów dla pełnosprawnych.

    Te przepisy są po to, by "trzymać za ryj".

  • 44. Data: 2012-09-30 08:12:06
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-09-29 21:05, Marek Dyjor pisze:

    > ale pierdolisz...

    Ciesze się, że każdy z nas jest inny i ma inne poglądy.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 45. Data: 2012-09-30 08:46:25
    Od: normales <n...@m...les>

    W dniu 2012-09-30 03:27, John Kołalsky pisze:

    > To czemu inni tej gałki nie mogą mieć ? :-)

    przecież niektórzy mają :)

  • 46. Data: 2012-09-30 08:54:44
    Od: normales <n...@m...les>

    W dniu 2012-09-30 03:24, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "normales" <n...@m...les>

    > Tak samo nie byli egzaminowani z nawigacją, telefonem na siedzeniu/w
    > torebce, dzieckiem, migającymi reklamami na skrzyżowaniach itp itd

    miasto wyłączyło reklamy na czas egzaminu? Jaki miło... ale chyba
    niepotrzebnie ;p

    > Gadanie. Jeden i drugi uczy się "w praniu" i nabywa wprawy

    Już widzę taki mem:

    "Prowadziłem dziś auto rozmawiając przez telefon.
    Wiem, co to jest być kaleką, dziwko!"

    (ew. "prowadzić jak kaleka" ;)

  • 47. Data: 2012-09-30 10:59:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    John Kołalsky wrote:
    > Użytkownik "t?"

    > Dajemy im szansę samodzielnego życia. Prymitywne społeczeństwa też
    > dają. Znajdziesz na drodze ludzi o przeróżnej sprawności prowadzenia
    > pojazdów. Większość z nich nie jest oznakowana a oni są.

    wiesz mamy tutaj prawdziwych spartan lub nazistów, którzy uważają, że słabe
    jednostki powinny zdechnąć. Ciekawe czy jak sami staną sie inwalidami to od
    razu pójdą na krawędź przepaści i honorowo zakończą swoje bezużyteczne życie
    czy zmienią szybko poglądy i wyciągną rączki po pomoc.

    Wiele wskazuje że to drugie, przypomnijmy jak neoliberalni finansiści
    szybciutko polecieli z wyciągniętymi rączkami do państwa i podatników
    zamiast z honorem zbankrutować i pójść pod most.

  • 48. Data: 2012-09-30 11:04:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    John Kołalsky wrote:
    > Użytkownik "normales" <n...@m...les>

    > To czemu inni tej gałki nie mogą mieć ? :-)

    kup sobie...

  • 49. Data: 2012-09-30 12:10:52
    Od: tÎż

    Trefniś wrote:

    > Masz dwie możliwości - albo bezkrytycznie wyznajesz ów kapitalizm, albo
    > czujesz powinowactwo z dworcowymi smakoszami alko metylowego

    Jesteś idiotą?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 50. Data: 2012-09-30 12:12:52
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "t?" schrieb im Newsbeitrag

    > Brzmisz jak katolik. Czyżbym się pomylił i jesteś innego wyznania? ;)

    A zdziwił byś się. Jestem ateistą.

    > Ty już chyba jesteś, tyle, że umysłowym, bo nie zrozumiałeś głównego
    > przesłania tego tematu, którym NIE JEST zakazywanie jazdy inwalidom,
    > tylko krytyka idiotycznych zakazów dla pełnosprawnych.

    Jak zaka użwania komórki za kierownicą? Wyobraź sobie, że codziennie spędzam
    za kółkiem minimum 5, 6 godzin. Jazda mieszana, trochę autostradą, większość
    po drogach lokalnych. I jak widzę auto, co bez powodu zwalnia, zjeżdza na
    lewą stronę lub wykonuje inne dziwne fikołki na drodze, to kierowcą nie jest
    inwalida, tylko następny debil lub debilka co to uważa, że używanie komórki
    w czasie jazdy absolutnie nie wpływa na styl jazdy.