  • 1. Data: 2013-01-06 13:56:14
    Temat: [JAVA] Kalkulator
    Od: ":D@w!d J@$" <x...@W...gmail.com>

    Witam.
    Szukam prostego kalkulatora na telefon (JAVA), który... zaokrąglałby
    wszelkie operacje do drugiego miejsca po przecinku... zna ktoś taką
    aplikację?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2013-01-06 15:03:19
    Temat: Re: [JAVA] Kalkulator
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > Witam.
    > Szukam prostego kalkulatora na telefon (JAVA), który... zaokrąglałby
    > wszelkie operacje do drugiego miejsca po przecinku... zna ktoś taką
    > aplikację?

    Nie wiem, czy on jest prosty, ale Calc4M ma opcję "Default number
    format" | "Fixed" i można ustawić 2 miejsca po przecinku.
    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2013-01-12 18:58:02
    Od: ":D@w!d J@$" <x...@W...gmail.com>

    W dniu 06.01.2013 15:03, Grzexs pisze:

    > Nie wiem, czy on jest prosty, ale Calc4M ma opcję "Default number
    > format" | "Fixed" i można ustawić 2 miejsca po przecinku.

    Dzięki - trochę to toporne ale mniej więcej o to mi chodziło

    Pozdrawiam.