  • 1. Data: 2009-05-05 20:28:43
    Temat: Ja takie chcę
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Ktos obczaja gdzie można dostac wersje motocyklową tego wynalazku:
    http://moto.onet.pl/4932367,32,4,filmy.html?node=32

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-05-05 20:43:38
    Temat: Re: Ja takie chcę
    Od: Paweł Burdzy <f...@w...pl>

    Alti pisze:
    > Ktos obczaja gdzie można dostac wersje motocyklową tego wynalazku:
    > http://moto.onet.pl/4932367,32,4,filmy.html?node=32
    >
    > Wojtek

    A ja wolę takie: http://www.youtube.com/watch?v=6hRXB-LzZxU . Jakby ktoś
    miał instrukcję do samodzielnego montażu to proszę o linka :)

  • 3. Data: 2009-05-05 20:44:04
    Od: Paweł Burdzy <f...@w...pl>

  • 4. Data: 2009-05-06 06:39:09
    Temat: Re: Ja takie chc
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Użytkownik "Paweł Burdzy" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A ja wolę takie: http://www.youtube.com/watch?v=6hRXB-LzZxU . Jakby ktoś
    > miał instrukcję do samodzielnego montażu to proszę o linka :)

    też szukam, na ich stronie trydeal.com można kupić zestaw montażowy, ciekawe
    czy ktoś w polsce takie coś sprzedaje, chętnie też bym kupił.

  • 5. Data: 2009-05-06 07:02:48
    Od: "Darek F." <f...@w...pl>

    > A ja wolę takie: http://www.youtube.com/watch?v=6hRXB-LzZxU . Jakby ktoś
    > miał instrukcję do samodzielnego montażu to proszę o linka :)

    Strasznie szybko dziala, jesli taka wersja
    http://www.youtube.com/watch?v=wDZv7FlYi0Q&feature=r
    elated
    to nie widze problemu, duze serwo modelarskie + sterownik, np.:
    - wersja tania (w zupelnosci wystarczy)
    http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=
    5720
    - ciut drozej http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=
    5721
    - chyba przesada http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=
    3330
    - do tego serwo do wyboru, do koloru
    http://modele.sklep.pl/index.php?cPath=18_199_21 ze wskazaniem na te
    mocniejsze, mysle, ze jakies ok. 5-6kg/cm spokojnie da rade.

    Jedyna wada tego rozwiazania to sterowanie potencjometrem, ale mozna to
    spokojnie przerobic na przelacznik + 2 rezystorki o wartosciach zmierzonych
    w skrajnych polozeniach potencjometru (wlasciwie nie skrajnych a pasujacych,
    bo potrzebny bedzie zakres ruchu jakies 90 st. a serwa modelarskie maja ok.
    220 st.
    Aha, no i jeszcze kwestia zasilania, potrzebne bedzie 6V, no ale to nie
    problem...

    Sklepow modelarskich jest duzo, akurat w tym czesto cos kupuje, wiec z niego
    dalem przyklady ...

    Pozdrawiam
    Darek F., B-stok
    B12 '01

  • 6. Data: 2009-05-06 07:15:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ktos obczaja gdzie można dostac wersje motocyklową tego wynalazku:

    a od kiedy to w polsce masz obowiazek posiadania tablicy na moto z przodu?

  • 7. Data: 2009-05-06 08:42:27
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Paweł Burdzy pisze:

    > A ja wolę takie: http://www.youtube.com/watch?v=6hRXB-LzZxU

    dokładnie cuś takiego - ntb. patent a'la James Bond - miał zamontowane
    pewien niezwykle barwny człowiek którego łaaadnych parę lat temu
    spotkaliśmy wieczorem w ówczesnym miejscu lanserskim w Sopocie
    (nieistniejące przejście dla pieszych Grunwaldzka / wejście na molo).

    CBR900 pomalowana plakatówką w kolorze khaki, rama prostowana /
    rozciągana traktorem, kufer z rezerwuaru spłuczki do kibla i opowieść o
    tym jak jeszcze ciepłego sztywniaka z tego moto usuwano dla zdobycia
    sprzęta... ;-)

    Sybi pamiętasz? :-)

    --

    pozdr
    pj

  • 8. Data: 2009-05-06 09:17:30
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 6 May 2009 08:39:09 +0200
    "bbl" <b...@y...com> wrote:

    > A ja wolę takie: http://www.youtube.com/watch?v=6hRXB-LzZxU . Jakby kto?
    > >

    > też szukam, na ich stronie trydeal.com można kupić zestaw montażowy, ciekawe
    > czy kto? w polsce takie co? sprzedaje, chętnie też bym kupił.

    Że się tak kurtuazyjnie zapytam - a na cholere Ci to? Żeby sobie tablice
    zachlapać błotem?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 9. Data: 2009-05-06 09:30:39
    Od: a...@g...com

    On 5 Maj, 22:44, Paweł Burdzy <f...@w...pl> wrote:

    > A ja wolę takie:http://www.youtube.com/watch?v=6hRXB-LzZxU. Jakby ktoś
    > miał instrukcję do samodzielnego montażu to proszę o linka :)
    Na Warszawskim Bazarze Motocyklowym widziałem sztuke która miała
    przykręconą tak (pod zadupkiem na płasko) blachę na stałe, coś
    pięknego.

    --
    Artur

  • 10. Data: 2009-05-06 10:57:28
    Od: i...@g...com

    On 6 Maj, 11:30, a...@g...com wrote:

    > Na Warszawskim Bazarze Motocyklowym widziałem sztuke która miała
    > przykręconą tak (pod zadupkiem na płasko) blachę na stałe, coś
    > pięknego.

    Powinna Ci się spodobać aukcja którą wczoraj oglądałem (ostatnia fota)
    http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1279531
    :)

    Pozdro,

    --