  • 1. Data: 2010-09-08 01:29:05
    Temat: Jak Wam podoba się ta ślicznotka?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jak Wam podoba się ta ślicznotka?

    http://eneuel.comyr.com/dawno_temu_w_Bialymstoku/w_G
    luszynie/_MG13578.jpg

    Pytam, bo wprawdzie ją sPSułem, ale nie wiem, jak wygląda. :)
    Może kiedyś obejrzę ją na normalnym monitorze -- najpierw
    chcę wiedzieć, czy nie padnę... :)

    Aby było jasne -- nie PSułem jej pół dnia, ale mniej niż jedną minutę. :)
    (ze 20 razy krócej niż pisze ten post -- post mi idzie powoli)

    W naturze jest po prostu żółta. :)

    Innym kFiatkom ;) nie PSułem kolorów. :)
    (jedynie szumy itp.)
    Tu nie ma co odszumiać, bo to niska czułość. :)

    Ślicznotka spotkana nie w Głuszynie, ale w Krasnopolu czy jakoś podobnie. :)
    Pod odpowiednim kątem nawet ładnie wygląda -- mój notebook ma taką matrycę,
    która pokazuje różne barwy, nasycenia, odcienie itp. dla różnych kątów
    patrzenia na nią. :)

    Hm... Różnych? No -- dfrentnych, nie różnych. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2010-09-08 07:38:56
    Temat: Re: Jak Wam podoba się ta ślicznotka?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 08.09.2010 Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał/a:
> [...]
    >
    > Pytam, bo wprawdzie ją sPSułem, ale nie wiem, jak wygląda. :)
    > Może kiedyś obejrzę ją na normalnym monitorze -- najpierw

    Trochę więcej detali w płatkach, pierwsze co przyciaga wzrok, to ta mała siostrzyczka
    na dole.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 3. Data: 2010-09-08 07:53:11
    Od: "Piotr Sz." <a...@a...pl>

    > Pytam, bo wprawdzie ją sPSułem, ale nie wiem, jak wygląda. :)

    Mdle i kiczowate.

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com

  • 4. Data: 2010-09-08 08:50:50
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Jak Wam podoba się ta ślicznotka?
    > http://eneuel.comyr.com/dawno_temu_w_Bialymstoku/w_G
    luszynie/_MG13578.jpg

    Wcale sie nie podoba.
    Chyba, ze miala wygladac jak zdjecie podwodne.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 5. Data: 2010-09-08 08:54:36
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-08 09:53, Piotr Sz. wrote:

    > Mdle i kiczowate.

    dokładnie! podzielam

  • 6. Data: 2010-09-08 10:00:22
    Od: Franc <k...@w...wp.pl>

    Dnia Wed, 8 Sep 2010 03:29:05 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Jak Wam podoba się ta ślicznotka?
    [ciach...]

    Naprawdę to wolę takie ślicznotki:
    http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=157283
    To tak na szybko.

    --
    Franc

  • 7. Data: 2010-09-08 10:09:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marcin.STIG.saldat" 4c874e65$...@n...home.net.pl

    > Jak Wam podoba się ta ślicznotka?
    > http://eneuel.comyr.com/dawno_temu_w_Bialymstoku/w_G
    luszynie/_MG13578.jpg

    : Wcale sie nie podoba.
    : Chyba, ze miala wygladac jak zdjecie podwodne.

    Prawdę mówić to nie miała wcale wyglądać -- nie miałem żadnej wizji, gdy
    ją PSułem. :) Zastanowiłem się (w czasie PSucia i tej ślicznotki, i nie
    tylko tej) tylko nad tym, po co mi ta mała ,,przejrzystość'' w PSie. :)
    Dla mnie ta różyczka przypomina bawełnę. :)

    Zwykle podciągam ,,przejrzystość''. :)

    -=-

    W naturze te kwiaty przybierają ponoć wszelkie możliwe kolory z wyjątkiem
    niebieskiego (razem z jego odcieniami czy odmianami -- na przykład
    granatowego czy chabrowego) i czarnego (we wszelkich odcieniach czy
    przebarwieniach) -- czy więc jej nazwa pochodzi od 'różności'?

    Raczej nie od różu, bo są i białem i żółte, i czerwone, i ,,herbaciane''
    (łososiowe) i wszelkie inne...

    Nie wiem, jak z zielonymi -- na pewno takich nie ma, ale z jakiegoś powodu
    przewodniki o różach o tym nie wspominały, gdy interesowałem się różami. :)

    -=-

    Tym jednym postem -- dziękuję wszystkim za wyrażenie ich opinii. :)

    Ja także nie lubię takich rozmyć, ale zastanawiałem się nad tym, czy tylko ja. :)
    Mój gust jest dość prymitywny -- im więcej widać, tym lepiej. Oczywiście z pewnymi
    zastrzeżeniami -- na ścianie budynku trzeba wyraźnie pokazać detale typu tabliczka
    czy ozdobny kinkiet, zaś reflektor samochodowy powinien pokazać swoją fakturę (wiwat
    tanie sklepy, których reklamy aż kłują taką wyrazistością) ale nie powinny pokazywać
    takie zdjęcia brudu (na ścianie czy reflektorze) lub zadrapań (na tym ostatnim) jak
    i portret nie musi pokazywać porowatości skóry, lekkiego owłosienia twarzy
    dziewczyny czy pryszczy lub przekrwienia oczu -- czy to na siatkówce,
    czy na białkówce... :) (oczy więc powinny być czarno-białe z kolorową tęczówką?)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2010-09-08 10:51:42
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-09-08 03:29:05 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Pytam, bo wprawdzie ją sPSułem, ale nie wiem, jak wygląda. :)
    > Może kiedyś obejrzę ją na normalnym monitorze -- najpierw
    > chcę wiedzieć, czy nie padnę... :)

    A co artysta miał na myśli?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-09-08 10:55:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JA" i67pru$c9n$...@i...gazeta.pl

    > A co artysta miał na myśli?

    No właśnie nic. Zastanawiałem się nad tym, czy
    takie przesunięcie w lewo może się komuś spodobać.

    Gdy artysta ma coś na swej myśli -- jest łatwiej.
    Zwykle chodzi o ukazanie jakiegoś szczegółu lub
    o ukrycie. A tu nie miałem niczego na myśli. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2010-09-08 10:57:58
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2010-09-08 12:51, JA pisze:

    > A co artysta miał na myśli?

    Nie prowokujcie go, choroba, bo się nie uspokoi ;)

    --
    bans