  • 1. Data: 2016-11-05 17:40:38
    Temat: Jak bardzo Ford i Honda się różnią dla niedzielnego kierowcy?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Szukam auta do gazu.

    Ford Mondeo 2 litry 150 KM Kombi auta z polski kosztują
    rocznik 2012 cena ok 45 kzł

    i z ciekawości popatrzyłem na Honde
    Honda Accord 2008 rok 2 litry 150 KM Kombi auto z polski
    rocznik 2008 cena 52 kzł

    Ja rozumiem merc audi bmw czy jakieś inne marki premium.
    Nawet sama Honda ma Acurę jako markę premium.

    Więc skąd się bierze ta różnica w cenie poza "prestiżem"?

  • 2. Data: 2016-11-05 19:07:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Nov 2016 09:40:38 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
> [...]
    > Nawet sama Honda ma Acurę jako markę premium.
    >
    > Więc skąd się bierze ta różnica w cenie poza "prestiżem"?

    Niewatpliwie z przekonan klientow.
    Albo z twojej pomylki - najtanszy accord 2008 na allegro kosztuje 6700
    - ale anglik. Za 22 tys mozna juz kupic dobre ... choc faktycznie sa i
    takie po 56 tys.
    Accord mial w 2008 zmiane modelu ... ale zeby to mialo taki wplyw na
    cene ...

    A mondeo 2012 ... tak od 30 do 78 tys. Ciekawy rozrzut.

    Dawno nie patrzylem po nowych - swego czasu mondeo w salonie bylo dosc
    tanie. Byc moze odbija sie na uzywanych.
    No i dawniej mondeo rdzewialo na potege - strach kupic uzywany w
    dobrym stanie, bo to wiadomo ile jeszcze lat wytrzyma ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-11-05 23:15:36
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 05.11.2016 o 17:40, Bolko pisze:
> [...]
    > Nawet sama Honda ma Acurę jako markę premium.
    >
    > Więc skąd się bierze ta różnica w cenie poza "prestiżem"?

    To jest cena za święty spokój.

    --
    Kaczin

  • 4. Data: 2016-11-06 19:31:57
    Od: p...@g...com

    Ford pcha auta do flot z rabatami co psuje ceny na wtórnym choć samo auto nie jest
    złe ... klient indywidualny kupuje drogo i drogo sprzedaje wiec Honda trzyma cene nie
    gorzej niż auta niemieckie

    P.

  • 5. Data: 2016-11-06 20:32:13
    Od: e-Shrek <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl>

    W dniu 05.11.2016 o 19:07, J.F. pisze:
    > A mondeo 2012 ... tak od 30 do 78 tys. Ciekawy rozrzut.

    Kwestia wyposazenia, choc juz w podstawowej masz dwustrefowa klime,
    pelna elektryke etc ;)

    > Dawno nie patrzylem po nowych - swego czasu mondeo w salonie bylo dosc
    > tanie. Byc moze odbija sie na uzywanych.

    Duzo tego jezdzi we flotach. Jak kupowalem obecne MK4 to ma placu mieli
    kolo setki, do wyboru, 3-4 latki z przebiegami od 60-70k po 300k.

    > No i dawniej mondeo rdzewialo na potege - strach kupic uzywany w
    > dobrym stanie, bo to wiadomo ile jeszcze lat wytrzyma ? :-)

    Nie, no teraz juz nie jest tak zle :) Jezdze kolejnymi modelami od MK2 i
    faktycznie tam nie bylo fajnie (tylne nadkola, progi za przednimi
    kolami), ale z modelu na model jest ogromna roznica i nie tylko w
    kwestii rdzy ale i awaryjnosci jako takiej.

    --

    e-Shrek

    ---
    Avast.

  • 6. Data: 2016-11-06 21:14:44
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 listopada 2016 19:31:58 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > Ford pcha auta do flot z rabatami co psuje ceny na wtórnym choć samo auto nie jest
    złe ... klient indywidualny kupuje drogo i drogo sprzedaje wiec Honda trzyma cene nie
    gorzej niż auta niemieckie

    Ale skoda też w flotach popularna a cene trzyma

  • 7. Data: 2016-11-06 21:15:35
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Duzo tego jezdzi we flotach. Jak kupowalem obecne MK4 to ma placu mieli
    > kolo setki, do wyboru, 3-4 latki z przebiegami od 60-70k po 300k.

    A gdzie taki plac?

  • 8. Data: 2016-11-07 09:39:33
    Od: p...@g...com

    -- Ale skoda też w flotach popularna a cene trzyma

    superb ? od kiedy ? bo ze octavia ma sie rownac z mondeo to nigdy nie uwierze :-)
    ford wypuszcza powoli serie Vignale i to ona ma walczyc jakoscia:

    http://www.samar.pl/__/3/3.a/90863/Kuga-Vignale-od-1
    34-000-PLN.html?locale=pl_PL

    i tak przy okazji, po serii wyglupow politykow lekka czkawka na niemieckim rynku ...
    na razie nic strasznego ale jak trend sie utrzyma 3-4 miechy to bedzie ciekawie

    http://www.samar.pl/__/3/3.a/90868/3.sc/11/Niemcy--P
    a%C5%BAdziernik-na-minusie.html?locale=pl_PL

    P.

  • 9. Data: 2016-11-08 00:33:30
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 5 Nov 2016 09:40:38 -0700 (PDT), Bolko <s...@g...com>
    wrote:

    >Więc skąd się bierze ta różnica w cenie poza "prestiżem"?

    "Panie, to japończyk. On się wcale nie psuje."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 10. Data: 2016-11-08 10:46:30
    Od: p...@g...com

    -- "Panie, to japończyk. On się wcale nie psuje."

    klient jest zadowolony a oto przeciez chodzi:

    https://www.adac.de/infotestrat/autodatenbank/kunden
    barometer/

    Honda w pierwszej piatce a Ford zamyka pierwsza 20-tke

    P.