  • Data: 2013-01-11 14:55:57
    Temat: Jak "naprawić" ramkę od tablicy rejestracyjnej?
    Od: "Baszka" <...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i mam wielką prośbę.

    Proszę o radę jak /czym skleić ramkę od przedniej tablicy
    rejestracyjnej. Wjechałam w pryzmę śniegu i nastąpiło
    uszkodzenie polegające na tym że pękła listwa tej ramki
    z lewego boku u dołu przez co dolna listwa opada
    z tego boku w dół i nie trzyma tablicy.

    Oczywiście ramkę wymienię, ale to wymaga jazdy do
    serwisu, a nie mam teraz na to czasu.

    Jak to zrobić żeby tablicy nie zgubić. Możliwie najprościej,
    nie musi być pięknie.
    Nie mam narzędzi i mam raczej dwie lewe ręce do takich rzeczy.
    Nie mam nikogo do pomocy.

    Pozdrawiam
    Baszka