  • 1. Data: 2013-01-11 14:55:57
    Temat: Jak "naprawić" ramkę od tablicy rejestracyjnej?
    Od: "Baszka" <...@s...pl>

    Witam i mam wielką prośbę.

    Proszę o radę jak /czym skleić ramkę od przedniej tablicy
    rejestracyjnej. Wjechałam w pryzmę śniegu i nastąpiło
    uszkodzenie polegające na tym że pękła listwa tej ramki
    z lewego boku u dołu przez co dolna listwa opada
    z tego boku w dół i nie trzyma tablicy.

    Oczywiście ramkę wymienię, ale to wymaga jazdy do
    serwisu, a nie mam teraz na to czasu.

    Jak to zrobić żeby tablicy nie zgubić. Możliwie najprościej,
    nie musi być pięknie.
    Nie mam narzędzi i mam raczej dwie lewe ręce do takich rzeczy.
    Nie mam nikogo do pomocy.

    Pozdrawiam
    Baszka

  • 2. Data: 2013-01-11 14:58:17
    Temat: Re: Jak "naprawić" ramkę od tablicy rejestracyjnej?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-11 14:55, Baszka pisze:

    > Jak to zrobić żeby tablicy nie zgubić. Możliwie najprościej,
    > nie musi być pięknie.

    Opaski zaciskowe, tzw trytytytki :p
    Założyć w poprzek tablicy razem z ramką, zacisnąć i voila :)

    Lewis

  • 3. Data: 2013-01-11 14:59:58
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Baszka" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jak to zrobić żeby tablicy nie zgubić. Możliwie najprościej,
    > nie musi być pięknie.
    > Nie mam narzędzi i mam raczej dwie lewe ręce do takich rzeczy.
    > Nie mam nikogo do pomocy.

    Owinąć drutem.

    Niektórzy też tablice przykręcają jednym blachowkrętem gdzieś po środku, ale
    to już wymaga narzędzi :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2013-01-11 15:01:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-01-11, Baszka <...@s...pl> wrote:
> [...]
    > nie musi być pięknie.
    > Nie mam narzędzi i mam raczej dwie lewe ręce do takich rzeczy.

    Wrzuc fote to moze znajdzie sie jakis PMS-owicz chetny do pomocy ;-)

    A tak na serio, jezeli wymiana ramki Cie przerasta to wyjmij po
    prostu tablice.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2013-01-11 15:03:38
    Od: "Baszka" <...@s...pl>

    > Opaski zaciskowe, tzw trytytytki :p
    > Założyć w poprzek tablicy razem z ramką, zacisnąć i voila :)

    Dzięki. Pomysł pewnie dobry, ale wymagałoby to jazdy
    do sklepu, to prawie to samo co do serwisu. Daleko i wymaga
    czasu. :-(

    Pozdrawiam
    Baszka

  • 6. Data: 2013-01-11 15:11:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-01-11, Baszka <...@s...pl> wrote:

    > Dzięki. Pomysł pewnie dobry, ale wymagałoby to jazdy
    > do sklepu, to prawie to samo co do serwisu. Daleko i wymaga
    > czasu. :-(

    Masz czas pisac na grupe a nie masz czasu podskoczyc do sklepu
    po jakies superglue i skleic to na stale??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2013-01-11 15:32:48
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-11 15:03, Baszka pisze:

    > Dzięki. Pomysł pewnie dobry, ale wymagałoby to jazdy
    > do sklepu, to prawie to samo co do serwisu. Daleko i wymaga
    > czasu. :-(

    Na każdej stacji benzynowej powinny mieć takie ramki. Mają też na
    myjniach, bo czasem się urywają klientom.

    --
    MN

  • 8. Data: 2013-01-11 15:33:43
    Od: tá´Ź

    Baszka wrote:

    > Oczywiście ramkę wymienię, ale to wymaga jazdy do serwisu, a nie mam
    > teraz na to czasu.

    Na co drugiej stacji kupisz taką ramkę za 10 zł.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2013-01-11 15:34:08
    Od: tá´Ź

    Ergie wrote:

    > Niektórzy też tablice przykręcają jednym blachowkrętem gdzieś po środku,
    > ale to już wymaga narzędzi :-)

    Ja ostatnio widziałem takiego, co przykręcił ośmioma. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2013-01-11 15:35:59
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ja ostatnio widziałem takiego, co przykręcił ośmioma. :>

    To pewnie nie bał się zgubienia ale kradzieży.

    Pozdrawiam
    Ergie