  • 1. Data: 2010-01-12 19:20:31
    Temat: Jak odinstalować OVI Kontakty z Nokia E71 ?~
    Od: "user" <a...@g...pl>

    `Witam
    Po aktualizacji firmware zainstalowała mi się taka apliakcja, nie wnikam do
    czego służy choć domyślam się że do trzymania listy kontaktów na serwerze
    nokia.
    Problem w tym że gdy wchodzę w kontakty jako pierwsza łąduje mi się ta
    apklikacja i mam tylko wybór "Zarejestrój" oraz " Zalogój się " i dopiero
    muszę za pomocą górnej zakłądki skierować telefon na właściwe kontakty.
    Jest to irytujące, próbowałem odinstalować aplikacje z katalogu "Instalacje"
    ale obraz robie się jak by za mgłą, jest tak kilka sekund i nic się nie
    dzieje.
    Proszę o pmoc.

  • 2. Data: 2010-01-12 19:51:11
    Temat: Re: Jak odinstalować OVI Kontakty z Nokia E71 ?~
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    user pisze:

    > Problem w tym że gdy wchodzę w kontakty jako pierwsza łąduje mi się ta
    > apklikacja i mam tylko wybór "Zarejestrój" oraz " Zalogój się "

    To chyba dlatego, że nie polski język zainstalowałaś ;-)
    Nie rozpoznaje po prostu :D

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-01-14 19:45:08
    Od: "user" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    user pisze:

> [...]
    > apklikacja i mam tylko wybór "Zarejestrój" oraz " Zalogój się "

    To chyba dlatego, że nie polski język zainstalowałaś ;-)

    Język jest Polski.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-01-14 19:49:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 20:45:08 +0100, user napisał(a):

    > To chyba dlatego, że nie polski język zainstalowałaś ;-)
    > Nie rozpoznaje po prostu :D
    >
    > Język jest Polski.

    Nie możliwe, nie ma takich słów w języku polskim.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-01-14 22:16:41
    Od: "user" <a...@g...pl>

    > Nie możliwe, nie ma takich słów w języku polskim.

    A Godel to Polskie nazwisko ?

  • 6. Data: 2010-01-14 22:26:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 23:16:41 +0100, user napisał(a):

    > A Godel to Polskie nazwisko ?

    Jakieby nie było - przynajmniej się go nie wstydzę jak Ty.
    Niemniej jak piszesz tak jak piszesz i jak się zachowujesz tak jak się
    zachowujesz, to wcale nie dziwi, że wstydzisz się podpisać. Każdy by się
    wstydził.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-01-14 23:19:11
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:
    .

    > Nie możliwe,

    niemożliwe...

  • 8. Data: 2010-01-14 23:21:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 00:19:11 +0100, osiek napisał(a):

    > niemożliwe...

    No właśnie.. człowiek od czytania takich herezji językowych sam zaczyna
    kaleczyć, thx.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2010-01-17 08:18:38
    Temat: Re: Jak odinstalować OVI Kontakty z Nokia E71 ?~ [OT]
    Od: TGor <g...@w...peel>

    W dniu 2010-01-14 23:16, user pisze:

    > A Godel to Polskie nazwisko ?

    - Jews had sunk Titanic!
    - No, it was hit by an iceberg.
    - Well Goldberg, Greenberg, Iceberg - you Jews are all the same to me!

    TG