  • 1. Data: 2010-01-12 20:44:29
    Temat: I dobrze
    Od: TGor <g...@w...peel>

    http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=
    24329&link=Upad%C5%82,RR,Serwis,

    Kolejny serwis od masowych zalań płyty głównej.

    TG

  • 2. Data: 2010-01-12 20:55:05
    Temat: Re: I dobrze
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 21:44:29 +0100, TGor napisał(a):

    > http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=
    24329&link=Upad%C5%82,RR,Serwis,

    > Kolejny serwis od masowych zalań płyty głównej.

    To wcale nie jest takie pewne, że dobrze. Konkurencja mniejsza to i starać
    się tak nie będzie trzeba. Problem Banana Republic of Poland polega na tym,
    że nawet jeżeli jakaś firma hipotetycznie chciałaby zapewnić obsługę
    gwarancyjną i pogwarancyjną na wysokim poziomie (załóżmy na moment) to i
    tak nie ma jak - były całe trzy firmy, teraz będą całe dwie. Na te
    wszystkie miliony telefonów sprzedawane na gwarancji między Odrą a Bugiem

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-01-12 21:26:16
    Od: TGor <t...@-...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > To wcale nie jest takie pewne, że dobrze. Konkurencja mniejsza to i starać
    > się tak nie będzie trzeba.

    W sumie nie pomyślałem. Wierzy człowiek w ten wolny rynek i to, że słabi
    odpadają a lepsi zostają i masz... smutek i nostalgia.

    TG

  • 4. Data: 2010-01-13 13:03:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał
> [...]
    > te
    > wszystkie miliony telefonów sprzedawane na gwarancji między Odrą

    Jak widac trzy firmy bylo za duzo :-)

    Pogwarancyjnej obslugi nikt nie chce, z gwarancyjna moga sobie
    poradzic sami: sprawdzic czy klient prawde mowi, zresetowac,
    upgrade, i jesli nadal nie dziala to zamienic na nowy.

    J.

  • 5. Data: 2010-01-13 14:50:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 14:03:48 +0100, J.F. napisał(a):

    > Pogwarancyjnej obslugi nikt nie chce, z gwarancyjna moga sobie
    > poradzic sami: sprawdzic czy klient prawde mowi, zresetowac,
    > upgrade, i jesli nadal nie dziala to zamienic na nowy.

    Ależ oczywiście, że mnóstwo klientów chce, wystarczy tylko mieć realne
    ceny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-01-13 16:31:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Ależ oczywiście, że mnóstwo klientów chce, wystarczy tylko mieć
    > realne
    > ceny.

    Realne ceny sa takie ze nikt nie chce :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-01-13 17:01:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 17:31:51 +0100, J.F. napisał(a):

    > Realne ceny sa takie ze nikt nie chce :-)

    Dosyć radośnie mijasz sie z prawdą - mnóstwo serwisów nieźle sobie żyje z
    serwisu pogwarancyjnego. I klienci są zadowoleni.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-01-14 08:24:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Dosyć radośnie mijasz sie z prawdą - mnóstwo serwisów nieźle
    > sobie żyje z
    > serwisu pogwarancyjnego. I klienci są zadowoleni.

    I jeden wlasnie plajtuje - czyzby klienci go omijali ?

    A i tak podtrzymuje swoje zdanie - serwisowanie sie skonczylo. Nie
    tylko telefonow, duzej ilosci rzeczy juz sie nie oplaca.

    J.

  • 9. Data: 2010-01-14 09:27:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 09:24:07 +0100, J.F. napisał(a):

    > I jeden wlasnie plajtuje - czyzby klienci go omijali ?

    No tak, czytanie ze zrozumieniem jest sporym problemem również u Ciebie.
    Skoro żyje to nie plajtuje. Więc skoro nie plajtuje, to nie było o tej
    firmie, drogi Watsonie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-01-17 08:25:33
    Od: TGor <g...@w...peel>

    W dniu 2010-01-14 10:27, Waldek Godel pisze:

    > No tak, czytanie ze zrozumieniem jest sporym problemem również u Ciebie.
    > Skoro żyje to nie plajtuje. Więc skoro nie plajtuje, to nie było o tej
    > firmie, drogi Watsonie.

    JF ma trochę racji. Od dłuższego czasu serwisowanie wielu urządzeń
    polega tylko i wyłącznie na podmianie modułów zgodnie z dokumentacją.

    Np w pewnej firmie (a zakładam, że to żadna nowośc ani wyjątek) do
    naprawy TV (plazma np.) przychodzi facet z walizką modułów. Podmienia
    właściwy na jego miejsce w walizce ląduje wadliwy a walizka jedzie do
    "centrali" skąd wraca z nowym modułem. I tak w kółko.

    Popsiute części (= zwykle moduły, co należy rozumiec jako np płyty
    główne telefonów) lądują potem w kraju znanym z przeludnienia i Indiry
    Gandhi i tam tabun inżynierów (albo i nie) przelutowuje pierdułkę dopóki
    to się opłaci. A zwykle się opłaci skoro tabun kosztuje tyle, co tuzin w
    Polce a jeden np w Niemczech.

    TG