  • 1. Data: 2011-06-03 17:33:30
    Temat: Jak otworzyc pilota od glosnikow T6200?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Pilot do glosnikow Creative T6200 od samego poczatku
    sprawial problemy (w najcichszym zakresie).
    Ostatnio pogorszylo sie i chce ogladnac / przesmarowac
    potencjometr pilota, tylko nie wiem jak sie do niego dostac
    nie rozwalajac obudowy:

    http://www.purepc.pl/files/Image/artykul_zdjecia/Cre
    ative%20Inspire%20T6200/X_IMG_1112.jpg
    http://www.purepc.pl/files/Image/artykul_zdjecia/Cre
    ative%20Inspire%20T6200/X_IMG_1110.jpg
    http://www.proline.pl/pic_big/ct-5$1-inspire-t6200_2
    .jpg

    Nie ma zadnych srubek (wyglada na klejony)
    a galka siedzi bardzo mocno - czy sciagniecie galki
    to jedyne wyjscie?

  • 2. Data: 2011-06-03 22:13:57
    Temat: Re: Jak otworzyc pilota od glosnikow T6200?
    Od: Waldek <s...@n...cpam>

    W dniu 2011-06-03 19:33, Q pisze:

    > Nie ma zadnych srubek (wyglada na klejony)

    Mozliwe ze sa zatrzaski - jesli klej, to widocznie producent nie
    przewidywal potrzeby rozbierania

  • 3. Data: 2011-06-04 20:41:40
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Waldek napisał:

    > Mozliwe ze sa zatrzaski - jesli klej, to widocznie producent nie
    > przewidywal potrzeby rozbierania

    Jak na klej, to (bez żadnej gwarancji): położyć na "kant", i przyłożyć
    siekierę i LEKKO puknąć w nią młotkiem.

    Tak mi się kiedyś pakiet do COMPAQ udało otworzyć.

    W.P.