  • 31. Data: 2009-05-08 12:07:19
    Temat: Re: Jak przemówić do rozsądku?
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Nikanor" <p...@g...com> wrote in message
    news:a1f5f32c-8f54-4bab-8242-baa20239d1ed@e20g2000vb
    c.googlegroups.com...
    On 8 Maj, 11:36, Magic <m...@w...pl> wrote:
    > "Leszczyki wykruszą się do czerwca".

    > Kto to pierwszy tutaj powiedział? Szukałem kiedyś, ale nie znalazłem?

    Imc Budyn. Cieszesiezemoglempomoc. Dac linke?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 32. Data: 2009-05-08 12:12:07
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Magic" <m...@w...pl> wrote in message

    > Fakt. Pytanie jeszcze na ile chętnie wkręca się na te obroty.

    Pod obciazeniem? Przebieg krzywej momentu mowi o tym wlasnie. Lepiej gdy
    bardziej stroma i prostsza. Cieszesiezemoglempomoc. Zbigi skoryguje.
    ;)

  • 33. Data: 2009-05-08 12:29:23
    Od: fv <f...@c...com>

    Kefir wrote:
    > Po osmiu latach na wielocylindowcach w okolicach 100 i wiecej kucy
    > wsiadlem sobie 2 m-ce temu na cos co ma ich 48. I co? Najchetniej bym
    > wcale nie zlazil. Moze w koncu naucze sie jezdzic, skrecac i hamowac.

    Co to było to 48 kucy?

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 34. Data: 2009-05-08 12:32:33
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Easy" <e...@o...nospam.org> wrote

    > Dobrze ze to zrobił....
    > Z drugiej... sama zapomniałam ile to juz lat... na codzien sie o tym nie
    > mysli... ale czasem wspominam...

    Wiesz moze jakbym ich wtedy u Ciebie nie poznal
    to by mnie to nie ruszalo, ale teraz jakos jak
    przypomnialem sobie te sliczna usmiechnieta dziewuszke
    to cos mi sie smutno zrobilo.
    :-(
    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 35. Data: 2009-05-08 12:40:34
    Od: Magic <m...@w...pl>

    fv pisze:

    > Co to było to 48 kucy?

    W stopke mu luknij.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 36. Data: 2009-05-08 12:50:45
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Magic pisze:

    > W stopke mu luknij.

    wszędzie pedały...

    --
    gildor
    9'99

  • 37. Data: 2009-05-08 12:58:50
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > wszędzie pedały...

    nie trza sie schylac do lukania w stopkie

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 38. Data: 2009-05-08 13:00:01
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Seba pisze:

    > Ja to odczytałem raczej jako duży moment hamowania - że skuteczność
    > hamulców w XJR (in plus) też potrafi zaskoczyć.

    To ja jestem tym przedpiścą ;)

    Miałem na myśli 'duży' moment hamowania silnikiem, choć 'dwójka' wagi
    lekkiej: GS500. Na początku nawet tak to bywa.

  • 39. Data: 2009-05-08 15:05:02
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 7 Maj, 16:41, The_EaGle <t...@p...onet.pl> wrote:
    > No właśnie zastanawiam się jakich argumentów używacie podczas rozmowy ze
    > znajomym który chce zacząć jeździć motocyklem i kupuje coś co może
    > spowodować jego nagłe zejście.
    >
    > Kolega który nie jeździł motocyklem własnym w ogóle tzn miał simsona
    > 50cm3 za czasów L.O teraz w wieku 30 lat postanowił kupić XJR1300 ... Ja
    > wiem że to nie R1 ale wydaje mi się że na pierwszy moto to się lekko nie
    > nadaje... Argumentem z jego strony jest fakt przejechania się tym
    > motocyklem kilka lat temu i to że strasznie dobrze mu sie nim jechało.
    > Mi jednak wydaje się że to nie do końca o to chodzi...

    ja jestem odmiennego zdania niż większość doświadczonych jeźdźców,
    uważam że jeśli ktoś chce r1 na pierwsze niech kupi i jeździ,
    jak chce xjr1300 niech bierze,
    po pierwsze co ci do tego? dwa to nie motocykl zabija ani jego moc, co
    za różnica czy go kopnie 55koni czy 150koni?
    ani po tym ani po tamtym nie przeżyje.

    ludzie powinni kupić co im się podoba i czego chcą, pracują na to
    niech wydają swoją kasę jak mają ochotę,
    jedynie co możesz to powiedzieć coś w stylu: "stary wiem trochę o
    motocyklach, z mojego doświadczenia i doświadczeń moich kolegów
    motocyklistów, nie radził bym ci zakup tak dużej maszyny, nie
    chciałbyś aby ktoś inny pukał twoją kobitę, a jeśli spowodowane to
    jest kompleksami to kup sobie skuter wodny, większy samochód, a
    motocykl mniejszy" powiedz to raz przy innych znajomych i tyle, twoja
    rola mesjasza się kończy

    przyroda zweryfikuje

    na każdego trafi niezależnie czym jeździ, kwestia czasu,
    uważam za głupotę tuczenia ludzi gadaniem, niech kupi, z całego serca
    życzę mu żeby kupił xjr1300

    --
    wiadro

  • 40. Data: 2009-05-08 20:51:17
    Od: MiT <m...@g...pl>

    W dniu 2009-05-08 14:58, Kamil Nowak 'Amil' napisał (a)::

    > nie trza sie schylac do lukania w stopkie
    To już pedalstwo obustronne.
    Wymaga podniesienia stopki przez oglądnego.
    --
    MiT
    "Łóżko to nie motocykiel, nikt nie zginie" (c) Kaźmirz P.