  • 1. Data: 2011-04-17 00:33:54
    Temat: Jak rozstać się z TP?
    Od: "KAK" <k...@o...eu>

    Witajcie,
    przeżyłem szok rozstania(?) się z TP S.A. i proszę o radę.
    Otóż moja teściowa za moją namową postanowiła pożegnać się z linią stacjonarną
    TP. Fakt, że linia radiowa, badziewna, rzadko sprawna, a kosztuje jak prawdziwa.
    Do tego jeszcze starszą panią namówili do zakupu zbędnych pakietów, i co gorsze
    umowy na 300 minut miesięcznie - zapomnieli tylko starszej pani wyjaśnić co to
    znaczy tylko stacjonarne. Trudno, koszt kary umownej jest niższy od kosztu
    trwania w tym syfie, pomogłem więc teściowej zanabyć komórkofon, napisałem pismo
    do TP w sprawie rezygnacji z usług - nie wyrobiliśmy się w czasie, punkt TP w
    sobotę zamknęli o 13:00. Ponieważ musiałem wracać do domu pokazałem teściowej
    gdzie ma w dzień roboczy przyjść z pismem i pojechałem do domu.

    Moje wielkie zdziwienie wywołała relacja z dnia następnego: otóż WAŻNA PANI w
    punkcie TP powiedziała, że pism nie przyjmują. Jako uprzejma dla klienta pobrała
    od teściowej 6,50 zł w celu wysłania jej pisma pocztą (do dziś nie wiem na jaki
    adres).

    Jestem w szoku. Nie mogę co dzień gnać 350 km w jedną stronę, aby pomóc rozstać
    się teściowej z TP. Przypuszczam, że to może być efekt systemu premiowania w
    punktach TP, ale powiedzcie jak sprawdzić, czy wniosek dotarł i jest
    zarejestrowany w TP, czy ktoś ćwiczył coś podobnego? Jak ja się żegnałem z TP
    wystarczyło pismo złożone w punkcie, dostałem nr sprawy, potwierdzenie przyjęcia.

    Pozdrawiam, Kazimierz.

  • 2. Data: 2011-04-17 06:06:22
    Temat: Re: Jak rozstać się z TP?
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > pobrała
    > od teściowej 6,50 zł w celu wysłania jej pisma pocztą (do dziś nie wiem na

    zalezy jakie pismo, zalezy jaki punkt
    kiedys mialem z tym problemy, nawet kilkukrotnie
    w pok panie (no, moze panie to przesada, napiszmy: osoby) twierdzily, ze one
    obsluguja tylko klientow indywidualnych, ze pismo to do wroclawia albo do
    opiekuna i w ten desen
    pomogly:
    - rozmowa z kierowniczka pok (rowniez z poczatku twierdzila, jak wyzej)
    - pisemna skarga na konkretnego pracownika
    - dodanie do pisma ostrzezenia o tresci:

    "Wyciąg z Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych, w tym usługi
    powszechnej przez Telekomunikację Polską S.A.

    Rozdział 3

    Ograniczenie, zawieszenie świadczenia usług i rozwiązanie Umowy

    §20

    1. Umowa może być rozwiązana przez Abonenta w każdym czasie, z zachowaniem
    30-dniowego okresu wypowiedzenia i ze skutkiem na koniec okresu
    rozliczeniowego, przez pisemne oświadczenie doręczone TP na adres
    korespondencyjny wskazany w fakturze VAT lub do Punktu Obsługi Klientów."

    nie wiem, czy regulamin nadal ma taki ksztalt, ale dopisek pozostal, a ja
    przy kazdym wypowiedzeniu mam podpis, date i pieczatke

    przydaje sie to raz na rok, ale przy reklamacje niezastapione

  • 3. Data: 2011-04-17 09:59:17
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

[...]

    6,50 zł - jakiś wał tu należałoby złożyć skargę - punkty TP mają obowiązek
    przyjąć każde pismo - chyba że jest to jakiś dealerski punkt Orange

    zadzwonić 19393